Beantwoord

Afsluiting wegens administratieve redenen?

  • 22 July 2019
  • 5 reacties
  • 192 keer bekeken

Badge
Hoi, ik kan sinds net niet bellen en krijg te horen dat mijn aansluiting is afgesloten wegens administratieve redenen? Hoe kan ik dit oplossen? Heb gewoon de rekeningen betaald etc..
Ik kan ook niet bellen naar de klantenservice dus dat is echt heel irritant 😂
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 16:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @FestivalFreak_Robin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je, om een onbekende reden nog voor jou, niet kan bellen! Ik kijk graag met je mee of er nog iets open staat toevallig, of dat het om een andere reden is geblokkeerd (denk aan buitenlandkosten, ter bescherming is het dan geblokkeerd).

Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen zo snel mogelijk? Het gaat dan om je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Daarnaast, ter verificatie, de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer. Dit kan je plaatsen bij de persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je wanneer het gelukt is om het aan te vullen!
Badge
Ik heb het aangepast
Reputatie 7
Badge +21
@FestivalFreak_Robin, top dankjewel. Ik heb even gekeken op je adres en ik zie dat het gaat om een 06-nummer dat nog niet bij KPN actief is. Een collega heeft ook al contact met je gehad vanochtend, en geeft aan dat je nummer per 15-08 bij KPN komt. Dus voor problemen met je nummer moet je op dit moment nog bij je huidige provider zijn..
Badge
Ja die kan ik dus niet bellen 😂 hoe moet ik dit nu doen?
Reputatie 7
Badge +21
@FestivalFreak_Robin ik weet niet welke provider het is maar zij zullen vast ook een online kanaal hebben (chat, twitter, facebook, Forum?) waar je terecht kan. En anders even een vriend of kennis vragen of je kort mag bellen!

Reageer