Beantwoord

afzien van de overeenkomst

  • 22 September 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik was voorheen klant van Telfort en ben nu automatisch bij KPN. Ik had een nieuw toestel nodig en heb een iPhone SE besteld en een bijbehorend KPN-abonnement. Ik ben  niet tevreden over het toestel en heb deze vandaag retour gestuurd. Ik was eerst naar de KPN-winkel gegaan omdat een Helpdeskmedewerker dat had gezegd, maar dit bleek niet te kunnen. Toen via PostNL verstuurd. De medewerker in de winkel zei dat ik ook automatisch mijn oude abonnementsvoorwaarden weer terug zou krijgen. Dat wil ik ook. Ik hoor graag de bevestiging dan dit ook echt zo is

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 September 2020, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum. Bewaar je verzendbewijs goed en vul je profiel aan zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken. Ik twijfel of oude voorwaarden nog terug kunnen komen maar daar weten andere vast meer over te vertellen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marijke van den Bosch Dank voor je bericht en welkom hier. Goed dat je het aangeeft. Ik raad je nog wel aan om contact op te nemen met de klantenservice, via 0800-0402 om het één en ander even te bespreken. 

Reageer