Vraag

iPhone 11 Airpods actie 100 euro korting nog niet ontvangen.

  • 23 August 2020
  • 125 reacties
  • 1885 keer bekeken

Beste kpn 

 

mij heb mij aangemeld voor deze actie, ik heb mijn contract toe gestuurd mij codes en al die ongein ik heb daarna nooit meer wat ontvangen geen bevestiging wat dan ook ik wil die oortjes nog wel heel graag kunnen jullie mij nog verder helpen ??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jeroen franken 27, gaat het wellicht over deze actie ? https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0261

Zo ja, dit is niet een actie via KPN zelf, maar via een andere partij. Zodoende kan ik je hier dus niet verder mee helpen. Ik zie dat er een mailadres genoemd wordt bij de veelgestelde vragen en er is een contactformulier. Ik hoop dat deze partij je snel meer kan vertellen!

Ik heb mij ook op 20-07-2020 aangemeld voor deze actie. Ook alle gegevens en bonnen geuploaded maar daarna niets meer vernomen. Ook geen mailbevestiging. Wel een screenshot van het bevestigingsscherm gemaakt. Daar staat heel duidelijk “Bedankt voor je deelname aan de KPN AirPods actie!” - Bij mediamarkt (waar ik de Iphone 11 heb gekocht) werd ook aangegeven dat de actie via KPN zelf liep. De actie is ook door KPN in de markt gezet (met logo en huisstijl van KPN).
 

Badge

Helaas heb dezelfde probleem, iPhone 11 gekocht bij een KPN winkel, met actie erop 100 euro korting voor de AirPods.  Alle gegevens digitaal ingevuld via de website van KPN. 

Via veel gestelde vragen trof ik een mail adres aan kpn@consumercare.info en heb daar mijn vraag neer gelegd. Weken later pas een reactie….

 

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk wilt u graag snel van uw Airpods genieten. Uw aanvraag is goedgekeurd en de link voor de bestelling is op 30 juli verzonden naar het emailadres waarop wij nu reageren. Op 13 augustus is er een herinnering gestuurd. Wellicht zijn deze emails in uw spamfolder terechtgekomen. Ik zal deze e-mail nogmaals naar u toe sturen. 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Shirley
KPN

 

Ik heb NIETS ontvangen in mijn SPAM-box, en heb dus nog steeds niets.

 

Groet,

Alex

 

 

 

Hier hetzelfde verhaal. Geen enkele mail ontvangen. Ook niet in de spambox. En ook geen Airpods.

Groet,
Luc

Badge

Vrijdagmiddag heb ik de KPN gebeld (na 30 minuten eindelijk iemand van KPN aan te telefoon), en het hele verhaal uitgelegd.  Helaas kan KPN mij niet verder helpen omdat die AirPods actie via een externe bedrijf gaat. (wel vreemd omdat de betreffende reclame met KPN logo erop staat, en je krijgt een mail met kpn naamsvermelding).

Helaas kan KPN mij niet verder helpen.

Ik vraag mij opeens af of er meerdere mensen zijn die totaal geen reactie krijgen over die AirPods actie van KPN.

Grt, Alex

 

 

Badge

Helaas wij wachten al weken op een reactie en hebben nog steeds geen AirPods.

Ook hebben wij KPN gebeld, ook zij kunnen helaas niet helpen.

Grt, Alex

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, het lijkt dus niet helemaal soepel te verlopen met deze actie :thinking:

Ik ga voor jullie kijken of ik een contactpersoon kan vinden die over de actie gaat, want dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Ik kom er op terug als ik meer weet!

Reputatie 7
Badge +20

Contactpersoon gevonden! Nu nog wachten op een reactie, ik hoop dat ik jullie snel wat nieuws te melden heb :slight_smile:

Hoi ik heb laats meegedaan aan deze actie en ook al betaald maar ik heb nog geen e-mail gekregen hoe en wat en wanneer ze aankomen weet ik ook niet?

 

weet iemand meer hierover?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lk67, @FamW, @Jeroen franken 27 en @Jarnodrent!

Jullie vieren hebben een probleem gemeld met de levering van de Airpods, vandaar dat ik jullie samen in dit topic heb ondergebracht. @FamW, jij hebt zelf al gemaild met kpn@consumercare.info, hoe zit dat met de rest? Als jullie al hebben gemaild, hebben jullie dan ook een reactie ontvangen en zo ja, hoe lang duurde dat precies? 

@Maja_  mijn AirPods zijn zojuist binnen gekomen 😍

@Maja_  toen ik contact hebt gehad ging alles vrij soepel en heel snel betaling gedaan en nog geen week later waren ze binnen

20 juli Iphone 11 aangeschaft, 23 juli actieformulier ingevuld. Daarna niets meer vernomen. Half augustus KPN helpdesk gebeld. Die gaven aan dat het 5 tot 6 weken kon duren en ik het nog even af moest wachten.  Laatste week augustus opnieuw gebeld naar KPN. Kreeg uiteindelijk een telefoonnummer van de partij de actie verzorgt. Kreeg op dat nummer na veel proberen en lang bellen uiteindelijk iemand aan de lijn. Die gaf aan dat er iets fout zat in het actiebestelformulier (telefoonnummer). Hij zou het direct herstellen en ik zou direct een bevestigingsmail ontvangen. Mail is nooit binnengekomen en kreeg ook geen tel. contact meer. Daarna een mail gestuurd (27 aug). Kreeg op 31 aug onderstaande mail terug. Daarna niets meer vernomen.

==============
Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk wilt u graag snel van uw Airpods genieten. Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd, binnenkort ontvangt u per mail de link om uw bestelling aan te melden. We verzenden de AirPods zoals vermeld in de actievoorwaarden na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het toestel). De levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Shirley
KPN

 

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws @Jeroen franken 27 :smiley: Heel veel plezier er mee!

 

Reputatie 7
Badge +20

 Kreeg op 31 aug onderstaande mail terug. Daarna niets meer vernomen.

==============
Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw bericht.

Natuurlijk wilt u graag snel van uw Airpods genieten. Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd, binnenkort ontvangt u per mail de link om uw bestelling aan te melden. 

Fijn dat de aanvraag nu in ieder geval ‘zwart op wit’ goed is gekeurd :slight_smile: Nu maar hopen dat je de volgende mail snel ontvangt! Ik weet niet precies aan welke termijn we moeten denken als er wordt aangegeven dat je die mail ‘binnenkort’ zult ontvangen:thinking:

Geweldige actie van de kpn, inmiddels al 4 weken mee bezig. Via Twitter en telefonisch contact met de kpn nog geen stap verder. Ik wil zo graag de airpods😢

Badge

Ik heb gister eindelijk een reactie terug gekregen, en nu ook met een link om de AirPods te bestellen  En nu hopen dat deze z.s.m. mag ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn @FamW!

@Daantjuh72 en @Jarnodrent, hebben jullie al een mail gestuurd naar kpn@consumercare.info

@Maja_ ik heb zojuist de mail verstuurd

Ik het zelfde probleem! :( 

moest welke x de formulier sturen maar telkens accepteerde ze het maar niet. 
uiteindelijk heb ik wel een mail gestuurd.

hierop heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, ben bang dat ze uiteindelijk het niet gaan geven😬.

 

—————-

Goedemorgen, 

Mijn naam is magda  en ik deed mee aan de kpn AirPod actie. Had mijn  contract overeenkomst gestuurd voor als aankoopbewijs en ook een formulier waar mijn imei nummer op staat.
Kreeg erna een mail waar op stond dat het alle 2  niet duidelijk op vermeld was.
Stuurde ik weer een mail met een nieuwe foto van mijn 
Imei en foto van een mail die ik heb gekregen van kpn. Dat was een vervangende aankoop / garantie bewijs. Daar stond op het seconde nog wanneer en hoelaat ik het gekocht had.

Nu kreeg ik weer een mail met - 

  • Er is geen aankoopdatum zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Er is geen nummer aankoopbewijs zichtbaar (of leesbaar) op het aankoopbewijs.
  • Op je aankoopbewijs wordt geen deelnemend KPN abonnement vermeld.
  • Ik weet niet welke specifiek brief ik moet sturen om het duidelijk te laten maken.

 

Dus hierbij vraag ik alsjeblieft om hulp,

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_ ik heb zojuist de mail verstuurd

Top! Ze hebben me toegezegd dat ze hun best gaan doen sneller op mails te reageren, aangezien ik aan heb gegeven dat er meerdere klachten zijn binnengekomen hierover. Ik hoop dus dat het niet lang gaat duren voordat je een reactie ontvangt :slight_smile:

Ik het zelfde probleem! :( 

Bij jou lijkt het nog weer ander te gaan, aangezien ze door jou gestuurde bewijzen niet accepteren. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummerwaar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken naar je contract!

@Maja_ ik heb zojuist de mail verstuurd

Top! Ze hebben me toegezegd dat ze hun best gaan doen sneller op mails te reageren, aangezien ik aan heb gegeven dat er meerdere klachten zijn binnengekomen hierover. Ik hoop dus dat het niet lang gaat duren voordat je een reactie ontvangt :slight_smile:

Ik het zelfde probleem! :( 

Bij jou lijkt het nog weer ander te gaan, aangezien ze door jou gestuurde bewijzen niet accepteren. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummerwaar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken naar je contract!

Ah gelukkig! Dank u wel! :)

Reputatie 7
Badge +20

:relaxed: Zou je dan nog je profiel aan willen vullen @M.zz, zodat ik de systemen in kan duiken?

:relaxed: Zou je dan nog je profiel aan willen vullen @M.zz, zodat ik de systemen in kan duiken?

Gedaan :) 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik heb je contact naar je gemaild als een PDF bestand, dat PDF bestand kan je in zijn geheel doorsturen. Hier staat als het goed is alles op dat ze nodig hebben!