Beantwoord

Airpods actie

  • 4 September 2020
  • 6 reacties
  • 417 keer bekeken

Ik heb een iPhone 11 aangeschaft bij de kpn en wilde graag de airpods erbij. Tot 2 x toe het formulier ingevuld, maar na 3 dagen geen mail, via Twitter contact gehad met webcare en een formulier ingevuld voor contact/hulp. Ook hierop geen mail/reactie ontvangen. Vervolgens vorige week vrijdag nog contact gehad met klantenservice, zouden een mail sturen naar een andere afdeling die het zou oppakken, maar ook daarop geen reactie. Vandaag weer gebeld, krijg ik te horen dat de actie is afgelopen en dat er binnenkort weer een andere mooie actie komt. Is er nog iets dat ik kan doen om de airpods te krijgen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 September 2020, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Daantjuh72, welkom op het Forum. Ik zou graag voor jou uit willen zoeken wat hier precies mis gaat. 

Zou je voor mij jouw mobiele klantnummer of postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan kan ik voor je aan de slag. 

Ook voor andere vragen ben je van harte welkom op het Forum. :grin:

@Hanna_ ik heb twee klantnummers mobiel toegevoegd aan het profiel, de eerste is de bestelling op geplaatst.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Daantjuh72,

Bedankt voor het toevoegen van jouw informatie. Ik ga voor je aan de slag!

@Hanna_ ik moest het contract opsturen, dat heb ik netjes gedaan, maar tot op heden geen enkele reactie meer

Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande klant. Graag zou ik horen hoe kpn mij verder kan helpen gezien niets terug gehoord op ingevulde formulier airpods actie.

groet, A. Swager

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de late reactie! Via deze link kan je op dit moment de airpods aanvragen: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0447. Er was eerder een actie, tussen 3 juli en 16 augustus. De huidige actie loop van 7 september en 4 oktober 2020. Als je in deze tussenliggende periode je toestel hebt aangeschaft, dan kom je er niet voor in aanmerking. 

 

Mocht je eerder het formulier hebben ingevuld, maar inderdaad nog niets gehoord hebben, neem dan even contact op met het telefoonnummer 043-8800150 of mail naar kpn@consumercare.info. Daar word je verder geholpen!