Beantwoord

al vanaf begin geen fatsoenlijk bereik thuis

  • 8 November 2019
  • 9 reacties
  • 166 keer bekeken

al een aantal maanden klant bij kpnmobiel
jammer genoeg vanaf het begin geen fatsoenlijk 4g berijk
snelheiden van nog 1mb op de thuis locatie
na heel lang wachten op de netwerk afdeling is er eindelijk uit gekomen
de netwerk klachten kunnen niet worden opgelost, ook niet in de nabije toekomst
waarom moet ik dan wel al maandne betalen ik zou al enkele kerel worden terug gebeld
voor het opzeggen van mijn mobiel/ en data abonee, dit kan kosteloos want jullie kunnen niet leveren wat op het contract staat
de problemen die hier spelen kunnen niet worden opgelost volgens de netwerk afdeling
waarom word ik niet teug gebeld en kan ik niet opzeggen.
graag een oplossing anuleren van mijn 2 abonees waarvan ik geen gebruik kan maken
dit omdat jullie niet de contract afspraken na komen, een grps verbinding is niet van deze tijd!!!
 

 

Admin: dubbel topic verwijderd

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 November 2019, 16:26

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Wacht jij nou maar geduldig op een moderator dan komt het allemaal goed. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer en je telefoonnummer dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier plaatsen. En ik geef toe dat de telefonische klantenservice wel verbeterd kan worden.

Hahaha joep dit loopt al maanden. Dit is niet van vandaag op gisteren ontstaan. Op geen enkele manier Word er gereageerd. Ze hadden nooit verwacht de netwerk specialisten mijn probleem niet konden oplossen. Nu ze over de brug moeten komen is kpn weer niet thuis.  Mijn geduld is al ruim 6.maanden dat raakt een keer op.

Ben al 10tale jaren klant van thuis, Dit op 2 adressen. De grootste ramp stap nooit over met je mobiel.  

Reputatie 6
Badge +7

Absoluut waar want het bereik van KPN is vrijwel perfect in de meeste gevallen.

 

100% is nooit gegarandeerd door geen enkele provider.

Zou fijn zijn als ik in mijn eigen woon wijk toch normaal 4g zou hebben en niet snelheden van onder de 1mb 

Kpn erkent het probleem kan het alleen niet oplossen in deze wijk.

Badge +19

Ik geef je ook geen ongelijk. Het is absoluut slecht dat ze niet terugbellen als je dat beloofd is maar geloof me hier komt het goed.

Er is 1 oplossing onbinden van mijn 4g zooi. 

En als die oplossing niet snel komt gaan ook de kpn thuis diensten de deur uit. En dat op 2 adres. Thuis en op de camping.  Geld kan je overal kwijt. Nog nooit zo een slechte klant service gehad. Maaanden houden ze je aan het lijntje. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Helmond87, als het erkend is dat er geen oplossing is neemt de technische dienst meteen contact op met een andere afdeling. Dit om je dan een andere passende oplossing aan te bieden. Dit is in jouw geval ook gebeurd op 07/11. Ik had je graag zelf verder geholpen maar de desbetreffende afdeling waar het nu ligt is de enige die het kan afhandelen. Wij op het forum moeten dit dus samen met jou afwachten. Ik kan er helaas niks beters van maken op dit moment :slight_frown:

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Helmond87, ik zie dat de klacht inmiddels is afgemeld en het door de desbetreffende afdeling opgelost is. Fijn om te lezen dat het toch eindelijk klaar is. 

 

Reageer