Vraag

Al weken niet bellen en gebeld worden

  • 14 August 2020
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ik ben altijd klant bij telfort geweest. Jaren lang geen  problemen gehad. Mijn abonnement werd naar kpn overgezet. Ik moest een nieuwe sim kaart hebben. Ze hebben 1 nieuwe gestuurd die niet geactiveerd kon worden. Na 3 keer bellen hebben ze weer een nieuw sim kaart gestuurd. Die kon ik zogenaamd activeren maar in de praktijk is dat ik al weken niet gebeld kan worden. Wij hebben dagelijks contact met die kansloos klantenservice maar wij worden steeds afgeketst. Na meerdere malen half uur tot 1 uur in de wacht gezet en meerdere keren hebben ze maar gewoon opgehangen. Toen ze er niet meer uitkomen ze hebben ons naar de winkel gestuurd waar ze ons helemaal niet konden helpen. Meerdere keren beloofd dat wij terug gebeld worden maar dat is ook niet gebeurd. Vandaag wij zijn alweer 3 uur aan de lijn met ze maar ze willen ons weer naar de winkel sturen. Er is geen leidinggevende die te word wil staan. 

Ik vind dit echt niet kunnen. Hoe kan dit gebeuren? 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt inderdaad helemaal niet goed, @Jadaarom Het overzetten van een nummer en het activeren van een simkaart zijn niet zulke ingewikkelde dingen en het zo gewoon goed moeten gaan. Is het bij jou inmiddels al verholpen? 

Reageer