Beantwoord

All-in abonnementen en claimen toestelkosten

  • 28 July 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Hi KPN,

Ik lees overal dat het mogelijk is om de toenmalige dagwaarde - huidige dagwaarde van het toestel terug te krijgen als je hier voor in aanmerking komt. Veel sites zoals Contel willen dit voor de klant oppakken, maar vragen hier een percentage voor. Het lijkt mij gebruikelijk dat KPN hierin meewerkt en de informatie geeft hoe dit zelf kan worden afgehandeld. Het gaat om meerdere abonnementen waarvan ik niet weet welke precies in aanmerking komen voor de vergoeding.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 16:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michielhoge, We hebben elkaar al gesproken in een privébericht. Je vraag hoe je hem hier stelt is anders dan die je stelde in je privébericht. Gaat het nu over de teveel betaalde toestelkosten van je moeder of wil je de dagwaarde van je toestel krijgen? In dit laatste bemiddelen wij namelijk niet.
Mijn moeder is de houder van meerdere abonnementen, waaronder die van mij dat bedoelde ik. Ik wil graag inzicht krijgen welke afgesloten abonnementen in aanmerking komen voor de compensatie. Zoals bepaald door de Hoge Raad in 2014 dat een abonnement met gratis toestel vernietigbaar is.
Reputatie 7
Badge +19
Om dit uit te zoeken heb ik gegevens nodig. Als je die niet hebt, dan kan je moeder contact met ons opnemen en dan bekijken we welke abonnementen van haar in aanmerkingen komen voor de compensatie. Als je dit namens haar mag regelen, zou je dan de betreffende 06-nummers i.c.m. het klantnummer toevoegen aan je forumprofiel?
Reputatie 7
Badge +19
@Michielhoge, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je moeder het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Excuses voor de late reactie, ik heb het klantnummer en 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel!
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @Michielhoge. Ik geef de gegevens door en er wordt deze week nog contact opgenomen met je moeder. Houden jullie mij op de hoogte?

Reageer