Beantwoord

Alle inkomende gesprekken zijn onbekend Samsung Galaxy S5

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Alle inkomende gesprekken op mijn telefoon zijn onbekend. Wat kan ik hieraan doen om bij inkomende gesprekken weer nummerherkenning en bij bestaande contacten de naam zichtbaar te krijgen. Ik heb een samsung Galaxy S5. Bij weer te geven contacten heb ik alle contacten aangevinkt.

Alvast bedankt voor uw reactie.

  1. Fransen

 

icon

Beste antwoord door RBxx 5 January 2020, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Toestel al eens uit en weer aan gezet?

Reputatie 7
Badge +21

Dit heb ik de afgelopen tijd vaker voorbij zien komen, bijv. Inkomende oproepen staan op onbekend

Daar heeft een KPN moderator in de systemen gekeken en uiteindelijk nummerweergave even uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Toen werkte het weer.

Als @R. Fransen  in zijn KPN forum profiel  de persoonlijke gegevens en mobiel nummer (bij pers. opmerkingen) plaatst, dan wil de moderator vast wel kijken of dat hier ook het geval is.

Reputatie 7
Badge +24

Hi R, welkom op het forum. 

Heeft dit in het verleden wel juist gewerkt? Ik kijk eerst graag voor je na of ik dit voor je vanaf hier kan oplossen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Noteer ook even het 06-nummer ergens. 

Ik hoor graag van je. :)