Beantwoord

Alles-in-1 Compleet uitbreiden met ex-Telfort nummer?

  • 16 February 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb al enige jaren een Alles in 1 Compleet abonnement met Internet, vaste telefonie en 2 mobiele KPN abonnementen. Mijn thuiswonende dochter had een Telfort mobiel abonnement dat onlangs is omgezet naar een KPN abonnement. Kan zij nu ook profiteren van de voordelen zoals dubbele data en Mb's delen, en zo ja, wat moeten wij daarvoor doen?

Ik wil liever niet overstappen naar een Hussel abonnement, gezien de ervaringen die ik daarover gelezen heb...

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 February 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Grovert ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je hierbij ook het betreffende 06-nummer en de laatste 3cijfers willen vermelden in het “persoonlijke opmerkingen” veld?

Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402 trouwens, dat praat vaak wat makkelijker omdat we daar direct contact hebben.

Reputatie 7
Badge +20

@Grovert Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Thomas,

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Het gaat overigens om 2 nummers, mijn beide dochters zijn namelijk ex Telfort.

In de tussentijd heb ik beide nummers aangemeld via compleet aanmelden

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik heb meteen even voor je gekeken. Ik zie beide Telfort abonnementen al wel gekoppeld aan jouw abonnementen. Zij krijgen dus ook de Telfort compleet korting al. Dit zijn echter niet de zelfde kortingen als KPN Compleet. Zo kun je geen MB's met elkaar delen maar krijg je wel de dataverdubbeling.