Beantwoord

Alles-in-1 opzeggen, maar hoe zit het dan met mijn mobiele abonnement?

  • 20 April 2019
  • 6 reacties
  • 219 keer bekeken

Ik zit er over nadenken om mij alles in 1 pakket op te zeggen. Maar mijn mobiel zit daar ook in. Wat gebeurd er nu als ik het het pakket opzeg, kan ik met mijn mobiel dan wel gewoon bij kpn blijven?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 April 2019, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Een mobiel abonnement is geen onderdeel van alles in één.
Het is enkel gekoppeld aan KPN Compleet wat inhoud dat de dubbele data verdwijnt.
Dankje wel
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Merel23, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat Galdor hierboven al een reactie heeft gegeven, deze wil ik nog wel even kort aanvullen! Wanneer je namelijk je Alles-in-1 pakket opzegt en alleen één 06-nummer bij KPN blijft, verlies je ook de € 5,00 korting. Heb je nog twee mobiele 06-nummers, dan behoud je deze korting uiteraard wel en vervalt alleen de dubbele data (en het extra zenderpakket uiteraard).

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Oké bedankt, moet ik hier dan nog achter aan of zie ik die 5 euro extra en minder data vanzelf op mijn rekening?
Reputatie 7
Badge +21
@Merel23, graag gedaan! Nee hier hoef je niet achteraan hoor. Wanneer je jouw Alles-in-1 pakket gaat opzeggen krijg je vanzelf bericht dat je KPN Compleet voordelen komen te vervallen. De korting en dubbele data zie je dan niet meer terug op je mobiele factuur (dus is de factuur € 5,00 hoger).
Goedemiddag @Merel23, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat Galdor hierboven al een reactie heeft gegeven, deze wil ik nog wel even kort aanvullen! Wanneer je namelijk je Alles-in-1 pakket opzegt en alleen één 06-nummer bij KPN blijft, verlies je ook de € 5,00 korting. Heb je nog twee mobiele 06-nummers, dan behoud je deze korting uiteraard wel en vervalt alleen de dubbele data (en het extra zenderpakket uiteraard).

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!

5€ korting? Dief van je eigen beurs😡
te zot voor woorden..