Beantwoord

ander abonnement

• 15 november 2011
  • 3 reacties
  • 8123 keer bekeken

ik wil graag een nieuwe telefoon en abonnement, maar wel op mijn naam ipv op de naam waar het nu op staat. en ookmijn nummer wil ik houden. Kan ik dan het oude abo opzeggen(niet op mijn naam) en een nieuwe afsluiten en mijn nummer houden?

icon

Beste antwoord door WiZzi 16 november 2011, 11:53

Ja dat is inderdaad nog een derde optie, maar dan zit je nog wel met dubbele maandlasten totdat het oude abonnement opgezegd is:)
Hoeveel korting je krijgt als bestaande klant is afhankelijk van heel veel factoren.. Maar het kan inderdaad voorkomen dat er bij een nieuw abonnement meer korting gegeven wordt, net zoals het soms voordeliger is om te verlengen:)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Je hebt twee opties:

- Of je doet een contractsovername, waardoor het huidige abonnement van contractant verandert. Dit kost eenmalig 52,50 euro

- Of je zegt het huidige abonnement op, vraagt of er een prepaid van gemaakt wordt. Na een maand is het abonnement stopgezet en bel je prepaid. Daarna kun je weer een nieuw abonnement aanvragen op je eigen naam, hier betaal je wel weer aansluitkosten. Deze zijn 29,95

Dus de tweede optie is iets goedkoper, maar dan moet je een maand wachten op een nieuw abonnement. Met de eerste optie zou je meteen kunnen verlengen, en daarna de contractsovername doen.

Het formulier voor een contractsovername vind je hier, samen met de informatie over een contractsovername:

http://www.kpn.com/prive/service/contractovername/contractovername-mobiel.htm

bedankt voor je antwoord!

De 3e optie is dus alles nieuw (telefoon, abo en nummer) en op eigen naam?

maar waarom zijn sommige telefoons bij verlengen duurder/ moet je bij betalen en bij een nieuw abo gratis telefoon? Dit is een beetje de omgekeerde wereld . Als nieuwe klant krijg je meer voordeel dan als 'vaste klant'.....

Reputatie 3
Badge
Ja dat is inderdaad nog een derde optie, maar dan zit je nog wel met dubbele maandlasten totdat het oude abonnement opgezegd is:)
Hoeveel korting je krijgt als bestaande klant is afhankelijk van heel veel factoren.. Maar het kan inderdaad voorkomen dat er bij een nieuw abonnement meer korting gegeven wordt, net zoals het soms voordeliger is om te verlengen:)

Reageer