Beantwoord

annuleren van bestelling per ongelijk geplaatst

  • 1 April 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Dag KPN,

 

Ik heb onlangs een aantal keren gekeken naar een hussel Sim only abonnement, nu heb ik laatst een mail gekregen waarin staat dat ik een hussel Sim only mobiel abonnement heb afgesloten.

Dit heb ik niet gedaan, en wil ik graag annuleren.

Er moest ook een bezorg datum gepland worden, terwijl ik opzoek ben naar het annuleren en nu hebben jullie dit zelf voor mij gekozen.

Het is ook heel erg lastig om met jullie contact op te nemen via deze site.

Ik zou graag alles willen annuleren..

 

Met vriendelijke groet,

Esmee Karmelk 

icon

Beste antwoord door PeterG 1 April 2020, 01:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Kennelijk heb je net één stap teveel gedaan, de laatste, de bestelstap, en dus toch afgesloten.

Annuleren kan via kpn.com/annuleren.

dat wil ik ook doen annuleren van een bestelling met een installateur en dat is zo moeilijk dat annuleren ze verbergen zich achten no-reply en autobots, een vreselijk bedrijf en wil dit onmiddellijk annuleren maar kan nog steeds niet en als nieuwe klant zo ga je niet met mensen om

Reputatie 7

Hoi @Whocares11, welkom op het KPN forum. Uit je reactie lees ik dat je graag je bestelling wilt annuleren, jammer! Is er iets waar je tegenaan loopt, of heb je nog vragen? Laat het ons dan weten! We helpen je graag verder :)