Beantwoord

Annuleren mobiel abonnement

  • 10 August 2019
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb vorige week een bestelling gedaan, en dit meteen weer daarna geannuleerd, heb daarna een e mail ontvangen met de annulering gegevens. In de mail stond dat er nog telefonisch contact opgenomen zou worden, maar nooit meer wat van gehoord en ze hebben de sim card gewoon toch opgestuurd heel vreemd dit? Zou iemand dit voor mij na willen kijken bestel nr SISH2026
Mvg Erwin
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 August 2019, 09:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @wortellica, bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je graag zeker wil weten of de bestelling inderdaad geannuleerd is! Het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd er tussen zat, tussen de bestelling en annulering. Het kan zijn dat de simkaart meteen is aangevraagd, waardoor je hem al hebt ontvangen voordat de annulering er doorheen was.

In ieder geval, ik kijk het graag voor je na! Heb je naast het bestelnummer ook nog wat andere gegevens voor mij? Dan heb ik het over naam, postcode + huisnummer en eventueel 06-nummer (bij nummerbehoud aanvraag). Wil je dit toevoegen aan jouw Forum profiel en mij een seintje geven? 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Susan_ dit staat allemaal al in mijn profiel, het gaat om dit mobiele nr ( * ) mvg Erwin

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@wortellica dankjewel. Op 2 augustus is de bestelling geplaatst en gisteren is deze definitief geannuleerd. Daar is dat simkaartje van geweest, die was al onderweg. Er staat geen order meer open voor dit 06-nummer!
Reputatie 3
Badge +1
@Susan_ Dank je wel....

Reageer