Vraag

Aparte factuur telefoon

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Goedendag, ik mag verlengen maar nu wilt mijn baas mij telefoon betalen 😃. Nu zag ik dat dit bij je eerste volgende factuur komt. Is er een mogelijkheid dat ik een losse factuur van de telefoon krijg op een andere naam zodat hij deze kan betalen en de boekhouding in kan ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Gmy, welkom op het forum! Leuk van je baas dat hij dit wil betalen. Het is alleen niet mogelijk om de telefoon op een losse factuur te krijgen. Als jij verlengt met een abonnement en een toestel worden beide aan jouw naam gekoppeld en gefactureerd. Je zou, tijdelijk, het rekeningnummer kunnen wijzigen, maar dan blijft de rekening wel op jouw naam staan.

In dit geval is de handigste manier om dit te doen dat jij verlengt met een Sim Only en dat het toestel los aangeschaft wordt. Dat kan dan in een KPN winkel, of bij een andere partij. Die aanschaf kan dan op naam, en rekening, van je baas gebeuren.
Hoi Gmy, welkom op het forum! Leuk van je baas dat hij dit wil betalen. Het is alleen niet mogelijk om de telefoon op een losse factuur te krijgen. Als jij verlengt met een abonnement en een toestel worden beide aan jouw naam gekoppeld en gefactureerd. Je zou, tijdelijk, het rekeningnummer kunnen wijzigen, maar dan blijft de rekening wel op jouw naam staan.

In dit geval is de handigste manier om dit te doen dat jij verlengt met een Sim Only en dat het toestel los aangeschaft wordt. Dat kan dan in een KPN winkel, of bij een andere partij. Die aanschaf kan dan op naam, en rekening, van je baas gebeuren.


Best Erik,

ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en vertelde dat dit mogelijk was. Dus heb de telefoon besteld moest alleen wel bellen als deze binnen was dan konden zij het aanpassen groetjes jim
Reputatie 7
Badge +30
Bijzonder. Dan ga ik ervan uit dat desbetreffende medewerker dit ook voor je in orde gaat maken als je terugbelt 🙂