Beantwoord

App geeft nog steeds de verbruik belminuten niet aan

  • 19 december 2015
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
In Juli heb ik hier met Cin dy contact over gehad

Zij vertelde me dat eind van het jaar ook de belminuten in de App zouden worden geregistreerd.

Ik heb daarom gewacht en voor lief genomen dat de App niet doet wat ioe hoort het te doen.

Is er inmiddels al een oplossing voor?

Groet

Karin

icon

Beste antwoord door Marcia_ 22 december 2015, 09:21

Hoi Karin,

Het is inderdaad de bedoeling dat dit aan het eind van het jaar opgelost is, maar bij mij is dat ook nog niet het geval. Ik heb zelf ook nog geen concrete informatie, dus het is voor mij ook nog even afwachten. In ieder geval is het nog steeds in jouw voordeel, dus ik zou zeggen: maak er nog even gebruik van!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Karin,

Het is inderdaad de bedoeling dat dit aan het eind van het jaar opgelost is, maar bij mij is dat ook nog niet het geval. Ik heb zelf ook nog geen concrete informatie, dus het is voor mij ook nog even afwachten. In ieder geval is het nog steeds in jouw voordeel, dus ik zou zeggen: maak er nog even gebruik van!

Reageer