Beantwoord

Apple iPhone 7 32GB, Jet Black Niet op voorraad

• 3 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Via mijn KPN bestelling gedaan voor Apple iPhone 7 32GB, Jet Black Morgen in huis. In plaats van bestelling een SMS dat de Apple iPhone 7 32GB, Jet Black niet op voorraad is. Stond nergens in bestelportal. Voel mij belazerd. Geen idee wanneer de Apple iPhone 7 32GB, Jet Black kan wel komt, geen updates...
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 oktober 2018, 14:52

Hoi 2e Uhd setteopbox, Geen goed nieuws 😞 het is niet bekend wanneer dit toestel weer op voorraad komt. Het kan dus nog even duur. Ik heb ook in de voorraad van KPN winkels gekeken of het toestel daar misschien op voorraad was, maar ook daar heb ik geen geluk 😞 Je kunt hierop wachten, of ik annuleer de vernieuwing zodat je kunt vernieuwen met een ander toestel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
2e Uhd setteopbox, welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat je hier niet bepaald blij van wordt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik voor je nakijken hoe het zit. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste marina, gedaan.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi 2e Uhd setteopbox, Geen goed nieuws 😞 het is niet bekend wanneer dit toestel weer op voorraad komt. Het kan dus nog even duur. Ik heb ook in de voorraad van KPN winkels gekeken of het toestel daar misschien op voorraad was, maar ook daar heb ik geen geluk 😞 Je kunt hierop wachten, of ik annuleer de vernieuwing zodat je kunt vernieuwen met een ander toestel.

Reageer