Beantwoord

Apple Iphone 7

• 19 december 2017
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Iemand al enig idee hoe lang het nog duurt voordat de iphone 7 weer leverbaar is ?
Jullie vermelden nog steeds dat hij binnen 1 of 2 werkdagen leverbaar is ??
icon

Beste antwoord door Natasja_1 25 december 2017, 11:10

Ha @Papalex, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Sommige uitvoeringen van de iPhone 7 zijn ook binnen 1-2 werkdagen leverbaar. Welke uitvoering wil jij graag bestellen? Dan kijk ik voor je na wat hier de verwachte levertijd voor is. Hoor graag van je!
Kan ik je hier nog bij helpen @Papalex? :-)

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Papelex. Ik ga er daarom van uit dat alles duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂 Fijne Kerstdagen gewenst!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Papalex, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Sommige uitvoeringen van de iPhone 7 zijn ook binnen 1-2 werkdagen leverbaar. Welke uitvoering wil jij graag bestellen? Dan kijk ik voor je na wat hier de verwachte levertijd voor is. Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Kan ik je hier nog bij helpen @Papalex? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Kan ik je hier nog bij helpen @Papalex? :-)

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Papelex. Ik ga er daarom van uit dat alles duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂 Fijne Kerstdagen gewenst!

Reageer