Beantwoord

Apple Iphone XR niet op voorraad

  • 2 September 2019
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Ik heb gister een abonnement via KPN afgesloten met een telefoon (iPhone Apple XR 64 GB) en nu krijg ik vanochtend het mailtje dat deze tijdelijk niet voorradig is. Erg vervelend, aangezien dat nergens was aangegeven en ik ervan uitga dat voor 22:00u besteld, morgen in huis. Het maakt iemand er niet geruster op een aanbetaling te hebben gedaan, om vervolgens de melding te krijgen dat ze niet weten wanneer het weer op voorraad is. Beetje jammer en dat voor mijn eerste keer bij KPN. Misschien dat jullie vooralsnog een indicatie kunnen geven wanneer het wel weer op voorraad is? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 September 2019, 13:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Alicia1. Welkom op het KPN forum. Wat leuk dat je een nieuwste iPhone hebt besteld. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wil maken van jouw nieuwe smartphone. Het klopt dat dit toestel op dit moment niet op voorraad is. Ik kan je helaas geen duidelijkheid geven wanneer dit wel weer het geval is. Als je op deze pagina kan jouw bestelnummer invult kan je de bestelling volgen. Ik hoop dat je het toestel snel kan gaan gebruiken. ☺️

Reageer