Beantwoord

Automatische incasso datum wijzigen

  • 24 September 2019
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Geachte,
ik zou graag de incasso datum willen wijzigen naar 25e van maand ipv 19e. Helaas staat er dan nog geen geld op mijn rekening en loop ik steeds achter de feiten aan.kun u het aanpasssen?

met dank
koesi

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 September 2019, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Koesi, welkom bij ons op het forum! Als je op dat moment niet genoeg op je rekening hebt staan is het niet handig om de incasso op dat moment te hebben inderdaad. Ik ga met je meekijken, daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 4 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en het bewuste 06-nummer? Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan kan ik het voor je bekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @Koesi, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden 🙂