Beantwoord

Automatische incasso mislukt

  • 26 februari 2014
  • 3 reacties
  • 3657 keer bekeken

Ik kreeg een SMS van u dat de incasso van een van mijn GSM-rekeningen was mislukt met het verzoek dit bedrag over te maken naar u. 

Gelieve mij mede te delen waarom deze automatische betaling is mislukt. Het bedrag is nu naar u overgemaakt via normale betaling.

Vriendelijke groeten, avandorsselaer.

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacyregels

icon

Beste antwoord door Shugosha 26 februari 2014, 11:54

Van wati k heb begrepen is er met de machtigingskenmerken iets misgegaan. Http://www.kpn.com/incasso & http://forum.kpn.com/t5/Nieuws-en-evenementen/Let-Op-Informatie-betreffende-automatische-incasso-KPN-en-Hi/td-p/194531 voor een verdere uitleg :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Van wati k heb begrepen is er met de machtigingskenmerken iets misgegaan. Http://www.kpn.com/incasso & http://forum.kpn.com/t5/Nieuws-en-evenementen/Let-Op-Informatie-betreffende-automatische-incasso-KPN-en-Hi/td-p/194531 voor een verdere uitleg :)

Reputatie 5
Badge +1
Beste avandorsselaer,

Het antwoord dat Shugosha geeft is juist.

Ik sluit me daar dan ook volledig bij aan.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Ik heb het juist andersom,bij mij is een bedrag geincasseerd wat helemaal niet op mij van toepassing is..ik gebruik dat rekeningnummer niet eens.Bel ik met kpn,vragen ze het tel nummer waar het om gaat..dat weet ik dus niet,heb alleen een faktuurnummer.Dan kunnen we u niet verder helpen...we moet een tel. nummer of postcode huisnummer hebben...Maar MIJN postcode en huisnummer gaat het dus niet om,maar wat boven aan de faktuur staat...ja die heb ik dus niet...Medewerkster begreep me gewoon niet...

Reageer