Beantwoord

Automatische incasso mislukt steeds

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Badge

In mijn RABO kom ik geen KPN tegen die een automatische incasso heeft lopen. Toch heb ik die wel gegeven. Nu krijg is dus iedere keer een aanmaning, heel vervelend allemaal. Ik heb al een keer in Mijn KPN het nummer opnieuw ingevoerd. KPN………..wilt u een automatische incasso voor mij aanmaken?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 April 2021, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @rvb1960, als jij wel akkoord hebt gegeven dan gaat er iets bij ons in de administratieve systemen niet goed. Als jij jouw profiel invult, ga ik het voor je nakijken indien nodig oplossen. 

Badge

Mooi, gedaan.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb nu in het systeem ervoor gezorgd dat voortaan de automatische incasso doorgang zal vinden vanuit KPN. Dit treedt in werking vanaf de maand mei.