Beantwoord

Back friday - niet nakijken belofte

  • 11 February 2019
  • 9 reacties
  • 150 keer bekeken

N.a.v black friday een abbo afgesloten... lang verhaal kort... cadeau.. de herman cordon set had wat vertraging ivm sinterklaar en kerst. Zou geleverd worden na kerst. Prima... kan gebeuren.. mail ontvangen.. wordt deze week geleverd.. Prima... joh... eh... wij wachten wel... pas dan tenminste jullie communicatie aan...

#dusniet!

Na nieuwjaar weer gebeld... we zien het hier idd. komt in orde.. eind deze week is het binnen... top.. mail gehad.. Prima

Toen (wk1)... jammer joh weer niet... weer bellen... de meneer van de klanten Service... wij ondervinden vertraging maar er staat hier... volgende week... maar u ontvangt hem echt voor vrijdag...

Dus niet.... lekker afgezemd... met het scrumteam, keten, Legal en logistiek.
NOT!

Elke keer die vreemde spelletje die kpn loopt te spelen...bijna al.9 weken aan valse belofte.. maar ach... laten we het gewoon nog wen keer proberen.. dus ... net weer gebeld met klantenService...

Er staat hier dat de set deze week wordt geleverd
Ja.. tuurlijk.. Dit zeiden jullie ook vorige week. Ja meneer ik zie dit hier staan.. he in de bijbel stond dat iemand over water liep..

Zo klaar mee.. dus vroeg mevrouw van de klanteservice...ik wil mijn abbo opzeggen... nee dan kan helaas niet meneer...

Oooh.. Hoezo dan niet.. werkt dit een richting op dan.. jullie mogen wel met onzin verhalen komen en jullie afspraken niet naleven. Maar de klant moet dit wel doen.... aprart...

Ben erg benieuwd wat KPN Legal hiervan vindt als ik Kassa en de reclame code commissie hierover (met bewijzen) Informeer!!!!!

Misschien helpt dat.

Zijn er nog meer klanten hier met een soort gelijk probleem? Dan neem ik dat mee in het schrijven... helemaal klaar mee...
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 February 2019, 11:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Michel3075, Meerdere klanten ervaren soort gelijke probleem rondom de levering van de Harman Kardon Speaker. Begrijpelijk dat je er klaar mee bent. Je wacht al zolang op je speaker. Ik wil je heel graag meer duidelijkheid bieden en uitzoeken hoe het precies zit met de levering van jouw speaker. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Done. Ik ben benieuwd. Alvast dank https://forum.kpn.com/members/marina-310907
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Michel3075. Dat je in aanmerking komt voor een speaker, dat is een feit. Waarom je hem nog niet hebt ontvangen, dat kan ik ook niet achterhalen. Jouw gegevens heb ik doorgezet naar de afdeling Marketing. Zij pakken het verder op en zullen ervoor zorgen dat je alsnog een speaker ontvangt. Wanneer dit zal zijn, dat is ook voor mij nog onduidelijk. Wanneer ik een terugkoppeling van ze ontvang, stuur ik je weer een bericht goed? Als je nog (andere) vragen hebt, laat je het dan ook weten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michel3075, Zojuist het bericht ontvangen van mijn collega dat de speaker al is afgeleverd. Aangezien ik nog geen bericht van je heb ontvangen hierover, hoop ik dat je dit kun bevestigen. Anders kan ik een afleverbewijs aanvragen en uitzoeken wie het pakket in ontvangst heeft genomen.
Hi @Marina_ Bedankt voor het uitzoeken (!) maar ik heb noch iets ontvangen noch een afleverbewijs in mijn brievenbus gevonden. Dus zou je idd nog voor mij kunnen uitzoeken waar en wanneer het pakket precies is afgeleverd en wie het in ontvangst heeft genomen. Dank.
Reputatie 7
Badge +19
Jammer dat je de speaker niet hebt ontvangen. Dan ga ik een afleverbewijs aanvragen, waarop de gegevens staan waar jouw pakket is afgeleverd en wie ervoor getekend heeft. Het kan even duren, maar hoop dat ik snel duidelijkheid heb.
Hi Marina... ik hem heb ontvangen. Doe dat is fijn. Echter had ik de kleur wit aangegeven en niet zwart... welke ik heb ontvangen. Echt alles is nu mis gegaan... wat is nu de oplossing... alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Michel3075, Jammer dat ook dit mis gaat, maar heb hierover contact gezocht met mijn collega. Er wordt alsnog een witte speaker opgestuurd. De zwarte mag je retourneren naar:
Sidekix
Tav Marion School
Antwoordnummer 10778
5400 WB Uden

Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!
Hi Marina, bedankt voor het voorstel. Maar mijn dochter zei... laat maar... het is wel goed zo. Ze was er ook wel klaar mee geloof ik.. Dus bedankt voor je al je hulp Marina. Goed weekend.

Reageer