#dusniet!
Na nieuwjaar weer gebeld... we zien het hier idd. komt in orde.. eind deze week is het binnen... top.. mail gehad.. Prima
Toen (wk1)... jammer joh weer niet... weer bellen... de meneer van de klanten Service... wij ondervinden vertraging maar er staat hier... volgende week... maar u ontvangt hem echt voor vrijdag...
Dus niet.... lekker afgezemd... met het scrumteam, keten, Legal en logistiek.
NOT!
Elke keer die vreemde spelletje die kpn loopt te spelen...bijna al.9 weken aan valse belofte.. maar ach... laten we het gewoon nog wen keer proberen.. dus ... net weer gebeld met klantenService...
Er staat hier dat de set deze week wordt geleverd
Ja.. tuurlijk.. Dit zeiden jullie ook vorige week. Ja meneer ik zie dit hier staan.. he in de bijbel stond dat iemand over water liep..
Zo klaar mee.. dus vroeg mevrouw van de klanteservice...ik wil mijn abbo opzeggen... nee dan kan helaas niet meneer...
Oooh.. Hoezo dan niet.. werkt dit een richting op dan.. jullie mogen wel met onzin verhalen komen en jullie afspraken niet naleven. Maar de klant moet dit wel doen.... aprart...
Ben erg benieuwd wat KPN Legal hiervan vindt als ik Kassa en de reclame code commissie hierover (met bewijzen) Informeer!!!!!
Misschien helpt dat.
Zijn er nog meer klanten hier met een soort gelijk probleem? Dan neem ik dat mee in het schrijven... helemaal klaar mee...
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel