Beantwoord

Barst in scherm Samsung Galaxy S7 Edge

• 27 juni 2016
  • 3 reacties
  • 7454 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon net een week ongeveer en er is een barst in gekomen (niet helemaal kapot) gewoon 1 barst erin. Alleen nu zou ik tog garantie erop hebben van een half jaar? Ik wou een bescherm laag er over doen alleen die winkel waar ik hem heb gehaald heeft dat niet voor een s7 edge omdat, dat nog niet in nederland op de markt zou liggen alleen voor de s7 maar niet voor de edge. Nu heb ik wel een juiste screenprotector besteld via het buitenland waar ze die wel zouden hebben. Alleen nu is er wel een barst in gekomen waar ik ontiegelijk van baal. Zit dat bij de garantie? Als ik me beeldscherm wil laten vangen ben ik ongeveer 300 euro kwijt beetje te veel voor een telefoon plus dat ik hem nog maar net een week heb en ik er nog 2 jaar mee moet doen. In december gaat me nieuwe abonnement pas in en de s7 edge heb ik net een week.
:(

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 juni 2016, 16:01

Wat rot @Kevster1988, ik snap dat je daarvan baalt met je net nieuwe toestel. Hoe is dat gebeurd?

Wat sveld84 zegt dekt de lading denk ik goed. Als het een fabrieksdefect is dekt de verzekering het. Bij de S7 Edge heb ik niet gezien dat er spontaan barsten in het scherm komen. Als het val- of drukschade is, dan is de reparatie voor eigen rekening. Heb je een verzekering bij ons? Dan kun je het daar mogelijk op verhalen. Zo niet, dan biedt een inboedelverzekering of een buiten-de-deur verzekering soms uitkomst. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Dat is idd balen maar je zou het via je inboedel verzekering kunnen proberen of die je telefoon vergoeden
Reputatie 6
Badge +9
Nee dat is geen fabrieksgarantie, tenzij aantoonbaar is dat het in meer gevallen een spontane breuk in het glas komt. (HTC heeft dat eens gehad geloof ik)

Sommige inboedelverzekeraars kennen een all-risk dekking waarbij ook schade aan inboedel en kostbare zaken is afgedekt. Echter in mijn geval bij Univé betaal ik daar extra voor, dus standaard is het zeker niet.

Screenprotectors voor de S7 edge in zowel plastic als tempered glass zijn gewoon in NL verkrijgbaar, ik heb het dan over de versies waarbij ook de gebogen delen van het scherm afgedekt zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Wat rot @Kevster1988, ik snap dat je daarvan baalt met je net nieuwe toestel. Hoe is dat gebeurd?

Wat sveld84 zegt dekt de lading denk ik goed. Als het een fabrieksdefect is dekt de verzekering het. Bij de S7 Edge heb ik niet gezien dat er spontaan barsten in het scherm komen. Als het val- of drukschade is, dan is de reparatie voor eigen rekening. Heb je een verzekering bij ons? Dan kun je het daar mogelijk op verhalen. Zo niet, dan biedt een inboedelverzekering of een buiten-de-deur verzekering soms uitkomst. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer