Beantwoord

Beantwoorden mail

  • 22 september 2013
  • 1 reactie
  • 4581 keer bekeken

Vind het ergerlijk dat het lang duurt voordat Kpn mail met vragen en klachten beantwoord . Laatst kreeg ik drie kaartjes groen geel en rood met de vraag wat ik van de service van Kpn vond en de vraag waarom. Rode kaart opgestuurd...... Niks van gehoord
icon

Beste antwoord door Shugosha 23 september 2013, 08:52

Jammer om te horen dat er geen antwoord komt vanuit de mail. Als het dringend is kan er ook contact worden opgenomen met de helpdesk op 0800-0105 of 1200 vanaf een kpn mobiel nummer.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Jammer om te horen dat er geen antwoord komt vanuit de mail. Als het dringend is kan er ook contact worden opgenomen met de helpdesk op 0800-0105 of 1200 vanaf een kpn mobiel nummer.

Reageer