Beantwoord

Bedrag aanbetaling toestel retour

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Onlangs een bestelling gedaan bij KPN over een iphone xr die is helaas afgewezen wat ik kan begrijpen , maar ik heb ook een aanbetaling gedaan voor 528 euro zo dat hij BKR vrij is en dat ik het mischien ook nog kon krijg, uiteindelijk niet gelukt ,hier voor ook contact gehad met de live chat van KPN en die mij vertelde dat het 2 weken kon duren voordat mijn geld er opstond. Deze vrijdag nog gebeld hoe het zat met de terugbetaling is mij verteld dat het minimaal 6/8 weken kon duren waar ik niet mee akkoord ben gegaan en is er gezegd dat het binnen 5 werk dagen er opstaat.

nu nog steeds niks ontvangen en hoop zo snel mogelijk een recatie van jullie te horen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 March 2019, 13:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dylano00
Vervelende zaak voor je.
Heb je bericht doorgezet naar webcare en gevraagd of ze spoedig willen antwoorden.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dylano00 Het is inderdaad niet fijn om zo lang te moeten wachten op zo'n flink bedrag. Ik kan niets beloven, maar ik wil uiteraard wel graag meekijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het mobiele nummer en (eventueel) je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb alles aangepast
Reputatie 7
Badge +20
Dank je wel! Ik heb het één en ander kunnen nakijken en we gaan er voor zorgen dat het (onder enig voorbehoud) deze week nog wordt geregeld.

Reageer