Bedrag abbonement klopt niet

  • 26 October 2019
  • 15 reacties
  • 204 keer bekeken

Geachte heer mevrouw, 

 

Meerdere malen contact gehad vanaf 22-10-2019 of jullie kunnen kijken naar het volgende probleem. 

Dit wil ik afsluiten, 

 

 

Maar vervolgens drukken jullie er zo 2,- bovenop…. why?

 

 

Afgelopen dinsdag aangegeven en jullie zouden dit oplossen, nog steeds niet gebeurd zie ik… ik moest elke avond maar even kijken of het bedrag wel klopte… 

 

Iedereen wees gewaarschuwd, je betaald dus 2,- te veel voor je abbonement!

 

Groet,

 

Thijs


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Ik heb inmiddels besteld, en ga er vanuit dat ik die 2,- per maand met terugwerkende kracht terug krijg?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Faceit, welkom op het forum. 

Ik ga graag voor je op onderzoek uit, ik zie dit onverklaarbare verschil ook. Gek genoeg alleen bij het 1-jarige abonnement. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Wat raar dit, ontzettend sorry voor deze fout. 

Ik heb de ontwerpers aangesproken om te kijken waar dit aan ligt. Uiteraard gaan we dit bedrag voor je rechttrekken, ik wacht echter nog een reactie af voordat ik zelf iets aanpast. Zodra ik iets hoor zal ik het hier laten weten, ik verwacht later deze week. 

Beste Alex,

 

Wanneer zal dit ongeveer zijn? hoor het graag.

 

Groet,

 

Thijs 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb om eerlijk te zijn nog geen idee, het wordt nog steeds onderzocht. Wel wil ik je alvast garanderen dat we dit hoe dan ook rechttrekken, je zult financieel niet de dupe zijn hiervan. Gelukkig gaat je nieuwe abonnement pas op 13 december in, ik ga ervan uit dat we tegen die tijd een oplossing hebben. Ik vraag nog even om je geduld, we zijn dit niet uit oog verloren. 

inmiddels al meer nieuws? je zou toch zeggen dat na 25 dagen een keer feedback zou moeten komen ;)

Reputatie 7
Badge +24

Zeker, we staan niet stil. Ik plak hier letterlijk de reactie van onze technische mensen. (Lees: Geert) Nogmaals, dit komt helemaal goed! 

"Hoi,

Staat voor de komende week in de oplossing.

Groet,
Geert”

Hi Alex,

 

Wat heeft Geert inmiddels met jou gedeeld, want ik heb wederom geen reactie mogen ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, ik heb dit nagevraagd. Een oplossing is er nog niet, maar heb wel de garantie gekregen dat bij deze abonnementen het bedrag handmatig wordt gecorrigeerd zodat je gewoon betaalt wat er afgesproken is. Dat komt dus helemaal goed. 

Nou mooi niet aangepast dus, vind je het heel gek als ik zeg dat ik het aan zag komen? Situatie nu is dat ik verlengt heb en meer per maand betaal. Thnx KPN! Ookal wordt het bedrag nu goed gezet, de moeite die het gekost heeft was de hele verlenging niet waard.…

 

Blijkbaar heeft Alex het inmiddels ook opgegeven?

Reputatie 7
Badge +24

Blijkbaar heeft Alex het inmiddels ook opgegeven?

Ik geef nooit op. ;) Je abonnement is ingegaan op 13 december, de factuur die je nu hebt gekregen is aangemaakt op 13 december maar nog onder de oude abonnementsvorm. Daar staat dus nog je 'oude abonnement op’, de 2017 versie. Zie hieronder. Vanaf je volgende factuur zal dit met terugwerkende kracht worden aangepast en zal het juiste bedrag worden berekend, € 23.-. 

Of zie ik iets nu over het hoofd? 

 

 

ik heb net een chat bericht gehad, en het stond nog op 25,- 

 

mijn oude bedrag was incl telefoon 29,- dus hij is terug gezet naar 25,- 

 

via de chat geregeld dat ze me 24 euro terug gaan storten zodat het bedrag klopt.

Reputatie 7
Badge +24

Zie het.