Beantwoord

bel/sms bundel

  • 26 November 2019
  • 9 reacties
  • 113 keer bekeken

Geachte heer,

 

Er is dubbel bedrag afgeschreven 2X 4,99 euro. totaal is 9,98 euro

wil je terug storten op mijn  *** 

mijn telefoon nummer ***.

 

Met vriendelijker groet,

W R de Wit

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Lisa 3 December 2019, 19:06

Bekijk origineel

9 reacties

opmerking bel/bundel

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @wrdewit, Welkom op ons Forum!

Mevrouw in dit geval :D. Ik ga even met je meekijken. Meestal worden deze fouten automatisch door het systeem aangepakt. Zo niet, goed dat je het aangeeft dan lossen wij het op. 
Het gaat om een dubbele aanschaf van een bel/sms bundel? Vaak zit er een vertraging op een bestelling. Ik zie inderdaad dat het binnen een tijdsbestek van één uur is gebeurd. Het komt zo af en toe voor dat klanten 2x achter elkaar dezelfde bestelling plaatsen. Is dit hoe het is gegaan toevallig? 
Ik ga je even een privé bericht sturen over de afhandeling hiervan. Met prepaid kan ik helaas alleen beltegoed upgraden namelijk.

 

Dag Lisa heel graag terug storten via NL******************************

Het gaat om een dubbele aanschaf van een bel/sms bundel? Vaak zit er een vertraging op een bestelling. Ik zie inderdaad dat het binnen een tijdsbestek van één uur is gebeurd. 

de bedrag van 9,99 Euro 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@wrdewit  Gezien er geen bankrekening gekoppeld is aan het prepaid kaartje en wij geen crediteringen kunnen uitvoeren op prepaid kan ik het tegoed bijschrijven of crediteren op de vaste factuur. Gezien u niet heeft gereageerd op mijn privébericht en uw bankrekeningnummer nogmaals vrijgeeft op het forum ga ik i.v.m. privacy voorwaarden (risico) de creditering doorvoeren op het vaste factuur. Eerste volgende maand is he teveel betaalde bedrag in mindering gebracht op het vaste factuur.

Fijne avond.  

Dag Lisa,

Naam: KPN IBAN: NL***024 Datum/Tijd: 26-11-2019 11:53:47 Valutadatum: 26-11-2019

Datum

26 november 2019

****

Type

Online bankieren 

4,99 EURO

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@wrdewit  Gezien er geen bankrekening gekoppeld is aan het prepaid kaartje en wij geen crediteringen kunnen uitvoeren op prepaid kan ik het tegoed bijschrijven of crediteren op de vaste factuur. Gezien u niet heeft gereageerd op mijn privébericht en uw bankrekeningnummer nogmaals vrijgeeft op het forum ga ik i.v.m. privacy voorwaarden (risico) de creditering doorvoeren op het vaste factuur. Eerste volgende maand is he teveel betaalde bedrag in mindering gebracht op het vaste factuur.

Fijne avond.  

Voor je eigen veiligheid halen wij steeds de privé gegevens weg. De €4,99 is al teruggeboekt op het vaste factuur.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +17

@wrdewit Ik heb helaas niet meer van je gehoord. 
Het bleek dus dat er twee keer een bundel is besteld wat waarschijnlijk niet de bedoeling was. Voor de volgende keer, het kan dus even duren voordat de bundel geactiveerd is. 
Fijne avond en tot de volgende keer op het forum! 

Dag Lisa mijn mobiel 06 nummer ik heb bundel geen niet geld terug gehad via internet bankkieren is betaald deze bedrag van 9,99 euro ? is betaald dubbel bedrag 2x 4,99 euro.

bel te goed ?

Reputatie 7
Badge +17

Dag Lisa mijn mobiel 06 nummer ik heb bundel geen niet geld terug gehad via internet bankkieren is betaald deze bedrag van 9,99 euro ? is betaald dubbel bedrag 2x 4,99 euro.

bel te goed ?

De bundel is per ongelijk 2 keer aangeschaft. Omdat het prepaid waar geen bankrekeningnummer aangekoppeld is kan ik niet zomaar geld crediteren. Zou je voor mij het factuur van Internet en Tv willen bekijken van deze maand. Als het goed is is de 4,99 daar in mindering gebracht. 

Reageer