Beantwoord

Belgeschiedenis inkomende oproepen opvragen

• 28 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 760 keer bekeken

Gisteren werd ik gebeld door een persoon. Het nummer (nummerweergave) verscheen in het display maar nadat ik op had genomen en gesprek afgerond bleek het telefoonnummer niet opgeslagen te zijn.

Is op te vragen bij KPN of op een andere manier terug te vinden wat het nummer was waarmee naar jou gebeld werd?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door wjb 30 oktober 2018, 08:13

Als je een Experia Box V10 hebt, dan zijn de laatste 10 telefoontjes terug te zien in de bellog op de Experia Box. Ik weet niet of deze functionaliteit ook op andere Experia Boxen voorhanden is.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi glockjock, Leuk dat je ons forum bezoekt. Ik kan dit wel voor je nagaan. Weet je nog rond welk tijdstip je gebeld werd? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Tijdstip was rond 22.00 op zaterdag 27 oktober.
postcode en huisnummer zijn ingevuld.
Het betreft een vaste telefoonlijn
Reputatie 7
Badge +19
Hoi glockjock, Ik heb een aanname gemaakt dat het hier over mobiele telefonie ging 😞 Voor mobiele abonnementen hebben we wel de mogelijkheid om inkomende oproepen te achterhalen. Voor de vaste telefonie hebben we die mogelijk jammer genoeg niet. Heel vervelend, maar ik kan je niet aan dit nummer helpen. Excuses voor de aanname.
Reputatie 7
Als je een Experia Box V10 hebt, dan zijn de laatste 10 telefoontjes terug te zien in de bellog op de Experia Box. Ik weet niet of deze functionaliteit ook op andere Experia Boxen voorhanden is.
WJB! Help! WAAR kun je de laatste 10 telefoontjes vinden?? Ik loop alles na te zoeken en jij bent een van de weinigen die het weet. In de ZTE H369A zie ik alleen "Binding configuratie" bij de voip-instellingen.....
GEVONDEN! Status / geavanceerd / en dan bellog. Heel goed verstopt!
Reputatie 7
Badge +10
Via Status (bovenbalk), Geavanceerd (links) dan VoIP (in tweede balk)
Een stukje omlaag vind je Bel log

Aha, je hebt het zelf al gevonden...

Reageer