Beantwoord

Bellen in frankrijk

• 19 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 9467 keer bekeken

LS,

Klopt hetvdat ik in frankrijk niet via SFR kan bellen ? Ik had een aantal keer dat de telefoon van mijn vrouw met vodafone abo wel overschakelde naar SFR en mijn telefoon aangaf dat ik alleen maar noodnummers kon bellen en ook niet bereikbaar was.

Mijn dank voor de info

Hans

icon

Beste antwoord door Hans3205 25 september 2012, 21:53

Excuses dat ik niet meer gereageerd heb.

Ik heb inmiddels een nieuw abo, met een andere telefoon. Wacht nu eerst af hoe e.e.a. Werkt als ik weer in frankrijk ben.

bedankt

hans

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Hans,

Je kan in frankrijk het beste een ander netwerk kiezen, bijvoorbeeld het netwerk van Orange of Bouygues telecom. Je kan je telefoon laten zoeken welke netwerken beschikbaar zijn en dan handmatig een hiervan selecteren. 

Met vriendelijke groet,

Menno

Bedankt voor de snelle reactie.

Het gaat er echter om dat op dat moment SFR de enig beschikbare provider is. Er zijn dan geen andere keuze mogelijkheden. Schakelen naar andere netwerkn gebeurt in het buitenland regelmatig, dus dat is niet het probleem.

Hans

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Hans,

Kan je in een privé-bericht je mobiele nummer en postcode/huisnummer doorgeven? Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Menno 

Excuses dat ik niet meer gereageerd heb.

Ik heb inmiddels een nieuw abo, met een andere telefoon. Wacht nu eerst af hoe e.e.a. Werkt als ik weer in frankrijk ben.

bedankt

hans

Reageer