Beantwoord

Bellen over WiFi (VoWifi) bij KPN

• 5 april 2018
  • 36 reacties
  • 9758 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Sinds vandaag heb ik via KPN op mijn Samsung S8 Vowifi. Ik zie namelijk een telefoon met wifi symbool boven in mijn scherm staan. Op tweakers zie ik een bericht van KPN staan dat het geactiveerd is.
Hoera! Vandaag beschikbaar. Werkt tot nu toe goed met Samsung S8 in min. Nieuwbouwwoning met bijna geen 4G bereik.
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen! Het klopt dat VoWifi nu, voor een bepaald aantal toestellen, beschikbaar is. Je leest er meer over op kpn.com/mobielviawifi. Klanten krijgen in de eerste week van november ook een brief met info.

Goed om te horen dat de eerste ervaringen goed zijn, Leon!
YES het werkt met een Iphone 7 plus ios12.1.
Ik kan eindelijk thuis op de bank bellen......

THNX
Goedemorgen! Het klopt dat VoWifi nu, voor een bepaald aantal toestellen, beschikbaar is. Je leest er meer over op kpn.com/mobielviawifi. Klanten krijgen in de eerste week van november ook een brief met info.

Klopt het dat dit nog niet beschikbaar is voor KPN EEN zakelijke klanten?
Onze KPN Partner geeft aan het voor onze propositie nog niet beschikbaar is.

Ik zou graag vernemen wanneer deze optie voor alle abonnements vormen beschikbaar wordt.

Beste Erik,
Nu staat op je link mijn toestel Samsung Galaxy J5 2016 niet in de lijst en blijf ik nog steeds onbereikbaar omdat ik in een buitengebied woon. Voor mij zou dit een uitkomst zijn, kan je vertellen of dit op korte termijn ook voor mijn toestel beschikbaar word of dat ik een ander toestel kopen moet?
Ik hoor graag je reactie.
Reputatie 7
Badge +27
BBAM, welkom! Ik heb nagevraagd of het ook voor zakelijke klanten beschikbaar is of komt. Helaas heb ik daar nog geen duidelijkheid over. Ga er voor nu dan ook maar vanuit dat het nog niet kan. Als we meer weten kom ik er op terug.

Reinder, jij ook welkom! Het zal op meer toestellen beschikbaar komen, maar welke en wanneer is ons niet bekend. Dit hangt af van wanneer de fabrikant het in een toestel beschikbaar maakt. Je kunt bij Samsung informeren of ze van plan zijn dit ook beschikbaar te maken voor de J5 (2016), en zo ja wanneer.

Klopt het dat dit nog niet beschikbaar is voor KPN EEN zakelijke klanten?
Onze KPN Partner geeft aan het voor onze propositie nog niet beschikbaar is.

Ik zou graag vernemen wanneer deze optie voor alle abonnements vormen beschikbaar wordt.

Beste BBAM, ik heb een kpn zakelijk abonnement en VoWiFi is hierop beschikbaar en werkt prima.
Reputatie 7
Badge +27
Dat is goed om te horen, Birfo! Wat voor zakelijk abonnement heb jij? Het kan zijn dat er nog verschil is in soorten abonnementen waar het wel of niet op beschikbaar is.
Hhelaas kan ik dat niet zien. Ik werk bij een groot concern waarbij we business kpn abonnementen hebben
Reputatie 7
Badge +27
Check, dat klinkt wel alsof het van hetzelfde kaliber is als het abonnement dat BBAM heeft. Dus dan zou ik verwachten dat het daarbij ook moet kunnen.

BBAM, je kunt nog een poging wagen op ons Zakelijk Forum, de collega's daar hebben net wat kortere lijnen omtrent zakelijke abonnementen en kunnen je hier waarschijnlijk meer over vertellen dan ik kan.

Reageer