Bellen van KPN Mobiel naar Caiway vast bellen werkt niet goed

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Wij wonen in krimpen aan de IJssel waar caiway het glasvezel beheerd. Veel mensen bellen dan ook via caiway met de huistelefoon.

 

Proefondervindelijk hebben wij geconstateerd dat bellen met KPN mobiel naar Caiway vast niet goed werkt. Bij een aantal familieleden hebben wij met meerdere mobiele nummers gebeld (kpn, Vodafone, t-mobile en simpel), waarbij bij KPN als enige met grote regelmaat geen verbinding tot stand kwam.

 

Kennelijk werkt de samenwerking tussen beide dan ook niet. 
 

Graag zou ik dan ook vernemen of dit probleem bij u bekend is en of aan de oplossing wordt gewerkt.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt voor je vraag.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wij wonen in krimpen aan de IJssel waar caiway het glasvezel beheerd. Veel mensen bellen dan ook via caiway met de huistelefoon.

 

Proefondervindelijk hebben wij geconstateerd dat bellen met KPN mobiel naar Caiway vast niet goed werkt. Bij een aantal familieleden hebben wij met meerdere mobiele nummers gebeld (kpn, Vodafone, t-mobile en simpel), waarbij bij KPN als enige met grote regelmaat geen verbinding tot stand kwam.

 

Kennelijk werkt de samenwerking tussen beide dan ook niet. 
 

Graag zou ik dan ook vernemen of dit probleem bij u bekend is en of aan de oplossing wordt gewerkt.

 

Dit gaat niet over wifibellen? Want er is ook een topic waar wifibellen met een KPN mobiel niet lukt. Dit lijkt er wel op...

Reputatie 7
Badge +24

Hi Martin, welkom hier.

Nee, dit is niet bij ons bekend. Het zou dus gewoon moeten werken. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met het KPN nummer waar het om gaat en een aantal voorbeelden van nummers waarbij het niet goed werkt? Graag ook een datum en tijdstip van de gesprekken die niet tot stand kwamen. Dan kunnen we daarop inzoomen en achterhalen waar dit mis gaat. 

Ik hoor graag van je. 

Hmm, dit is al eerder aan de orde geweest. Je zou dan toch zeggen dat het “iets” structureels is.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/communicatie-tussen-caiway-en-kpn-476252 (15 juli 2019) ← Dit topic is helaas doodgebloed.

Reputatie 7
Badge +24

Je zou dan toch zeggen dat het “iets” structureels is.

Mwah, nee. Voor nu zie ik het niet zo aangezien dat topic inmiddels meer dan een half jaar oud is. Uiteraard ga ik flink mijn best doen om het op te lossen zodra Martin reageert. :relaxed: