Beantwoord

Bellen vanuit het buitenland naar Nederland

  • 14 July 2019
  • 2 reacties
  • 400 keer bekeken

Ik ga op een lange buitenlandreis per auto van Nederland naar Mongolië. Ik wil vanuit de volgende landen naar Nederland bellen: Mongolië, Rusland, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan, Iran, Kirgizië, Turkije. De reis door deze landen duurt ongeveer 4-5 maanden.
Welke bundel kan ik daar het beste voor kiezen en zijn er naast de bundel nog kosten? Kan de bundel worden uitgebreid tijdens de reis voor een bepaalde periode o.i.d.?
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 July 2019, 16:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @travelaroundtheworld Dat klinkt als eerste als een fantastische reis en een prachtig avontuur. Via deze pagina vind je veel informatie over de verschillende bundels die je kunt aanschaffen. Per land kun je zien wat een handige oplossing is. Wat ik je echter ook mee wil geven als advies is om een lokale Prepaid-simkaart te kopen. Je bent namelijk lang weg en hoewel je veel geld op je belkosten bespaart met onze buitenlandbundels kan ook de aanschaf van deze bundels in de kosten gaan lopen als je er veel gebruik van maakt. Vaak is een lokale prepaidkaart bij dit soort lange reizen een handige oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @travelaroundtheworld Ik was nog even nieuwsgierig of je mijn reactie duidelijk genoeg vond. Ben je er inmiddels uit wat je gaat doen? Laat het weten als je nog hulp nodig hebt.

Reageer