Beantwoord

Bellen via Plinq! WiFi

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste Natasja,

ik heb precies hetzelfde probleem. Ik woon in het buitengebied van Deventer, heb glasvezel via Plinq, mobiel abonnement van KPN.

WiFiCalll werkt op mijn iPhone prima als ik bij anderen thuis kom, en zelfs via de Tele2 hotspot van de iPhone van een vriend. Thuis echter niets. Ik had oorspronkelijk een IP adres dat in Griekenland geregistreerd heeft gestaan, was overgezet naar Plinq in Dalfsen, maar steeds geen WiFiCall. Nu een ander, Nederlands, IP adres gekregen en nog werkt het niet. Zou je Plinq! ook kunnen laten toevoegen van providers?

Hartelijk dankvoor je hulp! Ik was al moedeloos geworden, en lees nu dit topic. Klinkt veelbelovend. Het zou geweldig zijn, omdat ik regelmatig opnieuw moet bellen als gevolg van te slecht mobiel bereik.

Dank en groet, Michiel 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Natasja 6 April 2020, 12:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Michiel H.. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp, werkt VoWiFi bij jou niet via het Plinq! netwerk. Klopt dat? Ik heb meteen de vraag voor je uitgezet of Plinq! in de database voor VoWiFi kan worden opgenomen. Wil je voor de zekerheid je publieke IP-adres controleren via https://whatismyipaddress.com en dit in een privébericht aan me doorgeven? Dan kan ik dit, mocht het nodig zijn, doorgeven aan mijn collega's.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Michiel H.. Ik zie dat je in een ander topic hierover ook al contact hebt gehad met @Bart_Z en ik lees net dat het is opgelost. Om het overzichtelijk te houden, lijkt het me goed om eventuele vragen die je nog hebt in je andere topic te stellen. :slight_smile:

Hoi Natasja,

dank je wel. Ja, na maaltanden van bellen en onderzoeken is het opgelost! Ik blij, en heb geen verdere vragen meer over dit onderwerp.

Dank je wel voor je hulp! Groet,

Michiel 

Reputatie 6
Badge +9

Geen enkel probleem, @Michiel H.. Goed om te lezen dat bellen via WiFi nu voor jou ook weer werkt. :slight_smile:

Reageer