Beantwoord

beller krijgt gelijk Voicemail

  • 18 January 2020
  • 4 reacties
  • 4023 keer bekeken

Goede dag.

 

Ik heb een Prepaid kaart van KPN maar als ik gebeld word krijg de beller gelijk de voicemail

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 18 January 2020, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @RemiL 

Ik zou dan de voicemail helemaal uitzetten. 

 

Hoe werkt het:

  • Stel een welkomstboodschap in door te bellen naar 1233
  • Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.
  • Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233

 

Dat kan, maar… staat de telefoon niet toevallig op “niet storen”?

Reputatie 7
Badge +17

@RemiL Allereerst welkom op ons Forum! Dat is nou net onhandig een telefoon waar je niet direct op gebeld kan worden. Ik zie dat beide heren je al hebben voorzien van een oorzaak en mogelijke oplossing.  

  1. De telefoon kan op ‘niet storen’ staan
  2. De toestel/netwerk-instellingen staan ingesteld op: ‘direct doorschakelen naar voicemail’ 
  • De telefoon van de ‘niet storen’ functie halen, kun je doen in de instellingen. Als je een IPhone hebt, zit er aan de linker zijkant een schakel knopje die je om kunt zetten.

Om het een en ander uit te sluiten, als je de simkaart in een ander toestel stopt, gebeurt dit dan ook? Als dit wél zo is, dan kan ik de netwerkinstellingen voor je wijzigen of een formulier doorzetten naar de technische dienst. Als dit niet zo is, dan zit het in de instellingen van het toestel. 

Om je eventueel verder te kunnen helpen, zou je je profiel willen voorzien van het betreffende 06-nummer en het type toestel dat je hebt? 

Reputatie 7
Badge +28

@RemiL 

Is het probleem met de voicemail al verholpen? 

Of heb je verder nog hulp nodig?  Zou je dan je profiel willen voorzien van het betreffende 06-nummer en het type toestel dat je hebt?