Beantwoord

Belminuten kwijt

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik had telfort maar ben overgezet naar KPN nu is dat nog niet zo'n probleem, maar nu zijn al mijn belminuten verdwenen en word er gezegd dat ik pech heb en maar 8 dagen moet wachten tot ik mijn nieuwe beltegoed krijg, alles is omgezet mijn MB's zijn er ook gewoon maar het beltegoed is nu ipv 330 minuten geslonken naar 7 minuten, ik ben vandaag 2x  naar de telefoonwinkel geweest die kunnen niets voor me doen, ik heb de hele middag zitten chatten want bellen kon dus niet meer, eerst kreeg ik een vriendelijke man eraan genaamd Casper die me beloofde dat er binnen 1 uur 250 belminuten bijgeschreven zouden worden, toen er na 2 uur nog niets was, ben ik opnieuw met de chat begonnen, ik kreeg er toen een zeer onbeschoft man aan WILLEM was zijn naam die zei dat het mijn eigen schuld was dat alles weg was dat ik wel alles opgebeld zou hebben e.d ik heb van dit gesprek een screenshot gemaakt omdat de man echt uiterst onbeschoft was, ik wil hier dus ook een klacht over indienen, toen mijn man thuis kwam heb ik zijn telefoon moeten gebruiken om dan maar te gaan bellen, ik heb 1.5 uur aan de telefoon gezeten met een medewerkster, ze kon zijn dat het verbruik niet klopte, en heeft alles geprobeerd om mij te helpen, maar ze   kon me niet verder helpen ze dacht dat dit kwam omdat ik een telfort klant was geweest, ik kreeg toen dus nog maar een keer te horen, helaas mevrouw u moet maar wachten op uw nieuwe tegoed, dit kan toch niet iets wat niet mijn fout is en ik moet er wel voor opdraaien, ook zit ik nog met een groot probleem nu, ik heb geen vast telefoon meer en mijn dochter is ziek als er nu iets fout gaat kan ik niet eens meer bellen, ik ben zo ontzetten boos hierover, en hoop dat jullie iets kunnen doen.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 February 2020, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @irma1965, welkom hier. 

Ik begrijp dat je zo ineens al je belminuten kwijt bent geraakt. Dat is niet zo fijn. Alleen het lijkt niet helemaal duidelijk te zijn hoe dat komt. Je hebt hier veel moeite in gestoken, maar het is nog steeds niet duidelijk. Je zou ook minuten krijgen, maar die heb je ook niet gehad. De volgende collega was onbeschoft geef je aan. Dat is ook niet de bedoeling. Excuses daarvoor. 

Ik wil graag nog eens meekijken of ik nog wat duidelijkheid hier in kan vinden. Zou je daarvoor het mobiele nummer waar het om gaat willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.  

ik zie niet waar ik het telefoon nummer in kan vullen ik heb wel het forum profiel ingevuld, is er geen andere optie om contact op te nemen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het nummer gevonden hoor en ik heb meegekeken.

Jouw tegoed is maximaal 3 maanden geldig omdat je van Telfort komt. Nu had je nog 37 min van november, 150 van december en 150 van januari. Totaal 337 minuten. Daarvan heb je er 336 verbruikt volgens mijn gegevens. Echter als ik naar het daadwerkelijk verbruik kijk, zijn het er maar 30. Het is dus inderdaad ergens mis gegaan. 

Ik heb daarom 250 minuten toegevoegd aan het abonnement zodat je weer belminuten hebt. 

 

Andere manieren om contact te krijgen zijn door te bellen met 0800-0402. Te chatten, of via Facebook of Twitter. 

hoi bart,

ik zie helaas nog steeds geen beltegoed erbij er staat nog steeds 1 minuut!

 

en al de bovenstaande dingen zoals chatten, bellen of facebook hebben me ook allemaal niks opgeleverd ik word er een beetje moedeloos van, ik heb nu al een hekel aan de KPN  in al die jaren bij telfort nooit iets vervelends meegemaakt en dan nu dit, ik wil hier zo snel mogelijk weg dit hoeft van mij zo niet! ik vind als er wat belooft word moet het nagekomen worden en er is mij nu al heel de week beltegoed belooft maar ik heb nog steeds niets!!! terwijl ik dus eigenlijk nog gewoon 300 minuten had staan!!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Jouw huidige bundel is helemaal verbruikt inderdaad. Echter de extra bundel die ik heb toegevoegd van 250 minuten is sinds 31-01-2020 13:21:54 actief. Je hebt daar 1 minuut van verbruikt. Ze zijn er dus wel. Je moet de bundel ook terug zien onder extra's in Mijn KPN.Â