Beantwoord

Belminuten niet zichbaar

  • 2 February 2019
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Ls,

Sinds gisteren heb ik een nieuw tel. abonnement van kpn. Helaas is mijn telefoonnummer en belminuten niet zichtbaar bij mijn producten in de app. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maat helaas zonder resultaat.

Mvg Peter
icon

Beste antwoord door Peter1978 3 February 2019, 19:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Peter, welkom op het forum! Wat vervelend dat het aantal belminuten niet zichtbaar is in de app. Ik zal het verder voor je uitzoeken. Wil je alvast bekijken of het wel zichtbare is via een internetbrowser? Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Ls,

Vandaag de koppeling gemaakt in de web omgeving en de app opnieuw geïnstalleerd en nu alles zichtbaar. Blijft wel over dat ik nog geen dubbelle belminuten en data heb.

Gr Peter
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het nu wel zichtbaar is. Vreemd dat de belminuten en MB's nog niet verdubbeld zijn. Waarschijnlijk is het mobiele abonnement nog niet aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel, zoek ik het verder voor je uit.
Ls,

Ik heb de gegevens toegevoegd.

Mvg Peter Sluijter
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat de voordelen van KPN Compleet al zijn aangevraagd. Ons systeem geeft aan het aantal minuten en MB's vanaf morgen worden verdubbeld. Zodra deze voordelen zijn toegevoegd ontvang je een sms ter bevestiging. Mocht je dit niet ontvangen, dan hoor ik het graag van je!
Ls,

Helemaal goed. Bedankt voor de terugkoppeling.

Mvg Peter Sluijter
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! 😉

Reageer