Beantwoord

Belminuten op zonder uberhaupt te bellen

  • 3 May 2021
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo allemaal,

Mijn abonnement bestaat uit 237 minuten en ik kreeg gisteren een sms dat deze op is.
Echter weet ik zeker van mij zelf dat ik niet zoveel heb gebeld en als ik kijk naar mijn factuur kan ik ook niet te opsomming maken van de 237 minuten.

Wat zou er fout gegaan kunnen zijn?

 

Met vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 May 2021, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Feli01 en van harte welkom op ons forum!

Het gaat om het verbruik van je belminuten van vorige maand dat niet lijkt te kloppen, begrijp ik? Je belminuten worden automatisch verrekend met je bundel wanneer je belt. Je kan de gespecificeerde factuur bekijken via MijnKPN. Daar kan je overigens ook het verbruik van de lopende maand bekijken, zodat je weet hoeveel er nog van je bundel over is. 

Hallo @Alexandra ,

 

Het gaat om deze maand, de maand April.
Mijn abonnement gaat telkens op de 11de over, dus het gaat om de periode vanaf 11 april tot 11 mei.

Echter kan ik de factuur nu nog niet inzien waar de 237 minuten naar toe zijn gegaan.

Moet ik nu echt wachten totdat de factuur binnen is om dit in te zien?

 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +19

@Feli01 Klopt, in de lopende maand kan je wel de hoeveelheid verbruikte minuten zien in MijnKPN, maar niet de details. Die staan op de factuur die je aan het eind van de periode ontvangt. Wel kan je de belgeschiedenis in je mobiele telefoon nalopen, of wij kunnen even met je mee kijken. Als je dat wilt, vul dan je forumprofiel volledig in en geef een seintje zo gauw je dat hebt gedaan, dan kijk ik er naar. 

Als je liever meteen antwoord wilt hebben op je vraag, kan je ook bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Dan kijkt mijn collega meteen even met je mee :)

@Feli01 Klopt, in de lopende maand kan je wel de hoeveelheid verbruikte minuten zien in MijnKPN, maar niet de details. Die staan op de factuur die je aan het eind van de periode ontvangt. Wel kan je de belgeschiedenis in je mobiele telefoon nalopen, of wij kunnen even met je mee kijken. Als je dat wilt, vul dan je forumprofiel volledig in en geef een seintje zo gauw je dat hebt gedaan, dan kijk ik er naar. 

Als je liever meteen antwoord wilt hebben op je vraag, kan je ook bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Dan kijkt mijn collega meteen even met je mee :)

 

Hallo Alexandra,

Ik heb mijn factuur binnen en deze bekeken, ik bel zelf heel vaak via WhatsApp en deze zijn ook zichtbaar op mijn factuur. Klopt dit ?

Tevens ben ik er van heel zeker dat ik niet de minuten op heb gemaakt…
Hoe kan ik dit oplossen?

Ook zie ik dat €3 extra heb verbruikt boven mijn abonnement, maar ik kan echt letterlijk niet zien waar dit vandaan komt?

Graag wil ik telefonisch contact over deze facuur opstelling... 

Reputatie 7
Badge +20

We kijken graag even met je mee @Feli01, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel via deze link: je profiel?

Dan kunnen we de betreffende factuur er bij pakken en antwoord geven op deze vraag :slight_smile:

Uiteraard is telefonisch contact hierover ook mogelijk, je kunt daarvoor (op doordeweekse dagen) gratis bellen met 0800 - 0402!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb mijn factuur binnen en deze bekeken, ik bel zelf heel vaak via WhatsApp en deze zijn ook zichtbaar op mijn factuur. Klopt dit ?

Nee, dat klopt niet. Als je belt via WhatsApp dan zijn die nummers niet voor KPN zichtbaar.
Omgekeerd.. als de nummers op de KPN factuur staan heb je via KPN gebeld en niet via WhatsApp.

We kijken graag even met je mee @Feli01, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel via deze link: je profiel?

Dan kunnen we de betreffende factuur er bij pakken en antwoord geven op deze vraag :slight_smile:

Uiteraard is telefonisch contact hierover ook mogelijk, je kunt daarvoor (op doordeweekse dagen) gratis bellen met 0800 - 0402!

Hallo Maja,

Dankjewel, ik heb mijn gegevens ingevuld.
Ik hoor graag van u.

Gr.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Feli01, zou je ook nog het betreffende mobiele nummer willen noteren? Dan weet ik precies welke factuur ik er bij moet pakken!