Beantwoord

Beloofde belminuten niet gekregen

  • 4 October 2019
  • 13 reacties
  • 271 keer bekeken

Beste KPN,

Via een email is mij beloofd dat mijn internetdata en belminuten verdubbeld zouden worden, omdat KPN en Telfort gecombineerd zijn. In ieder geval heb ik dubbele MB's gekregen, maar nog geen dubbele belminuten. Kunnen jullie dit toevoegen aan MijnKPN?

Bij voorbaat dank,
Gerard Hoogenhout

Ps. Dit is tevens een deel van de mail die ik kreeg: 'Dubbel zoveel MB's en minuten
Onderweg een film afkijken of urenlang muziek luisteren? Door het combineren van Telfort en KPN zijn uw MB's, minuten en sms'jes iedere maand verdubbeld waardoor u onbezorgd 'verbonden' kunt zijn (in heel de EU).'
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 November 2019, 08:57

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gerard1994, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet de gehele verdubbeling krijgt! Dus daarom kijk ik graag even mee, wat hier misgaat.

Nog wel een kleine opmerking, want wanneer jouw abonnement (mobiel) pas sinds deze maand actief is bij KPN dan worden de dubbele data en minuten/sms'jes naar rato (overgebleven dagen van deze maand) toegevoegd. Dus dan zal je bij een 1GB abonnement niet 2GB krijgen maar zo rond de 1,75GB en bij 100 belminuten geen 200 maar rond de 175.

Desalniettemin, wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en betreffend 06-nummer? Dan ga ik het een en ander controleren en breng ik je hiervan op de hoogte 😉
Dag Suzan,

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb de betreffende gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Alvast bedankt voor de verdere hulp.

Gerard
Reputatie 7
Badge +21
@Gerard1994 dankjewel. Voor zover ik zie is het samen gecombineerd (twee mobiele nummers van KPN). Heb je via onze website je aangemeld voor Telfort Compleet? Dat is namelijk nog wel een handeling die nodig is om de voordelen te ontvangen.

Heb je dit al doorlopen en is het na 4 dagen niet toegevoegd? Dan ga ik er graag achteraan. Zou je dan ook het klantnummer van Telfort willen toevoegen bij persoonlijke opmerkingen en mij opnieuw een seintje willen geven?
Reputatie 7
Badge +21
@Gerard1994, ik heb helaas geen bericht meer gehad. Of misschien is dat juist wel goed nieuws! Kan je aangeven of de voordelen al zijn toegevoegd of niet?

Dag Susan,

 

Helaas zijn de belminuten nog niet verdubbeld. Donderdag zijn de 4 werkdagen voorbij die ik volgens Telfort tenminste moest wachten. Als er dan geen verandering is geweest laat ik het je weten.

 

Bedankt voor het meedenken.

Gerard

Reputatie 7
Badge +21

@Gerard1994, het is inmiddels vrijdag :) Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Dag Suzan,

 

Het klopt dat de gestelde periode van vier dagen voorbij is. Helaas is er dus nog steeds niks veranderd aan mijn belminuten. Zou je dat vanuit jouw positie kunnen aanpassen (verdubbelen)?

 

Gerard

Reputatie 7
Badge +21

@Gerard1994 het aantal belminuten bij het nummer dat eindigt op 60 is al wel van 100 naar 200 minuten gegaan. De sms’jes bij dat abonnement zijn onbeperkt, dus die kunnen we niet verdubbelen. Ook de 2GB opgehoogd naar 4GB, dit kan je terugvinden op de facturen. 

Het nummer dat eindigt op 64 heeft onbeperkt bellen/sms'en en is van 3GB naar 6GB gegaan.

Dus voor zover ik het zie is het allemaal geactiveerd! Wat zie jij terug op je facturen en in MijnKPN?

Dag Suzan,

 

Het klopt dat het de MB's en minuten van het nummer dat eindigt op 64 verdubbeld is. Dat is de mobiel van mijn moeder. Mijn mobiele nummer eindigt op 60. Daarvan zijn alleen de MB's verdubbeld van 2000 naar 4000. De belminuten zijn niet van 100 naar 200 gegaan. Dat zie ik terug in MijnKPN. 

 

In de afgelopen factuur zag ik dit:

Periode 01.10 - 31.10

KPN H2014 Sim Only 2000 MB                                              26,47

Korting zolang je abonnement loopt                                     -8,48

KPN H2014 100 minuten                                                         3,70

Korting zolang je abonnement loopt                                     -0,53

Dubbel zoveel data vanwege Telfort Thuis                         -

KPN Compleet                                                                          - 5 euro

Mobiel Korting -5,00 Gratis Onderling Bellen                      -

 

Ik begrijp niet waarom mijn belminuten niet verdubbel zijn aangezien het in de eerder genoemde mail wel stond aangegeven. 

 

Groeten Gerard

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gerard, ik neem het even over van Susan. 

Ik ben zelf ook een beetje in de war hierover omdat het om een abonnement gaat uit 2014, dat weer andere voorwaarden heeft.Ik heb de vraag hier nu uitgezet. Ik heb voor nu 1000 Mb/minuten toegevoegd aan je nummer om dit te overbruggen. 

Ik kom hierop terug. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gerard, ik heb ook een reactie gekregen. Hier wordt aan gewerkt, de oplossing zal naar verwachting in de eerste week van november komen. Helaas is dit nog even afwachten dus. 

Reputatie 7
Badge +21

@Gerard1994, is het inmiddels in MijnKPN ook zichtbaar? Op de factuur zie ik namelijk al wel de 200 minuten, bij de specificatie (vanaf de factuur in oktober)!

Dag Suzan,

 

Het is gelukt! Bedankt voor de hulp.

 

Gerard

Reageer