Vraag

Bereik op Utrecht CS

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds een maand bij ik klant bij jullie. Ik merk dat ik op Utrecht CS, met name op het perron bij spoor 1 geen bereik heb, echt niks komma nul. Kunnen jullie hier iets aan doen, ik ben er nl. dagelijks. Bij mijn vorige provider heb ik deze klacht nooit gehad.

Groet, Mariska

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Mariska, welkom bij KPN én op het forum! Utrecht CS is inderdaad een beetje een "Bermuda driehoek" van mobiel bereik. We hebben hier vaker vragen over gehad en het station is een plek waar we al lange tijd verbetering proberen te krijgen (maar helaas is dat wel wat lastiger dan je wellicht zou denken). Heb je op de rest van het station wel bereik? Dus speelt dit echt voornamelijk alleen bij spoor 1?

Mocht je geïnteresseerd zijn in wat meer informatie over hoe-en-wat, dan raad ik je dit artikel aan: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/01/sorry-ik-rijd-net-een-tunnel-in-a1614948
Dag Paul,

Dank voor je reactie. Op verschillende plekken op CS is het bereik minder of slecht maar alleen op perron 1/2 is het echt nul komma nul en kan ik helemaal niks. Ik snap best dat dit niet eenvoudig is maar het valt me extra op omdat ik er voorheen met mijn vorige provider nooit problemen mee heb gehad.

Groet, Mariska