Beantwoord

Bereikbaarheid is slecht en geen oplossing

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb meerdere keren contact gehad met KPN over de bereikbaarheid in huis, (hij was altijd goed tot een paar weken geleden) nu kunnen ze er niets aan verbeteren, dus heb ik pech ze kunnen me alleen een korting op mijn abb. Bieden.

Maar dit is toch geen oplossing, ben nog steeds niet bereikbaar in huis.
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 14:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wec2019 Als eerste van harte welkom hier op het Forum en goed dat je dit hier aangeeft. Natuurlijk snap ik dat het bijzonder frustrerend is om geen goed bereik in je huis te hebben en uiteraard moet daar naar gekeken worden. Nu had je je gegevens al ingevuld in je profiel en ik kan zien dat je hier al het nodige contact over hebt gehad en nog steeds hebt. Er liep een klacht bij de achterliggende klachtenafdeling, zie ik, al kun je je niet vinden in de einduitslag.

Waar ik nieuwsgierig naar ben: heb je met de collega's ook gesproken over het zogeheten bellen via wifi? Voor mensen die in een situatie als de jouwe zitten is dat eigenlijk een heel handige oplossing, al moet je wel over het juiste type toestel beschikken. Hier lees je er het één en ander over.
Daar is helaas mijn toestel niet geschikt voor.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is jammer om te horen. Ik denk dat dit eigenlijk de enige directe optie is om je bereik binnenshuis te verbeteren. Ik lees dat mijn collega van de klachtenafdeling uitvoerig met onze Technische Dienst naar de situatie heeft gekeken. Daar is uitgekomen dat er op dit moment geen mogelijkheid is om het bereik op jouw locatie te verbeteren.
Nou helaas geen passende oplossing. Hoop dat het nog verbeterd en anders wordt het aan tobben tot volgend jaar mei. En dan snel over naar een andere provider
Reputatie 7
Badge +20
Helaas lukt dat op dit moment niet. Ik zou je dolgraag een betere verbinding binnenshuis gunnen, maar het is niet eenvoudig om zendmasten te verplaatsen of zelfs aan te passen. Ik hoop van harte dat het beter wordt. En wellicht wordt Voice over Wifi op kortere termijn voor jouw toestel ook een mogelijkheid: het is bij steeds meer toestellen een optie.

Reageer