Beantwoord

Bericht KPN over verbruik

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik krijg van de KPN het bericht dat 75% van de bundel verbruikt is. De app Mijn KPN geeft aan dat nog geen 50% verbruikt is. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 March 2020, 11:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @PeterZeeman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De app houdt niet live bij wat je precies verbruikt, hier kan enig verschil in zitten. Echter is 25% verschil wel erg veel! Kan je aangeven of dit inmiddels is bijgetrokken? Anders is het, denk ik, een foutje vanuit ons gezien. Indien het nog niet is bijgetrokken in de app, dan kijk ik graag even met je mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 

Ik hoor graag van je!

Ik vermoed dat je afkomstig bent van Telfort. Klopt dat?

Reputatie 7
Badge +21

@PeterZeeman, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of duidelijkheid verschaffen?

Reageer