Beantwoord

Nieuw toestel in een bestaand abonnement. Kan dit?

  • 10 April 2021
  • 4 reacties
  • 1752 keer bekeken

Ik heb een kpn mobiel abonnement voor onbepaalde tijd, wil nu ter vervanging een nieuw toestel bij kpn bestellen, kan dit binnen het bestaande abonnement zodat ik de nog resterende MB’s behoud?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 April 2021, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Cobra23 ,

Iedereen kan bij KPN een telefoon kopen, dat hoeft niet persé in combinatie met een nieuw abonnement (dus bij een verlenging). 
 

Je betaalt dan echter wel een toeslag. De vermelde prijzen op de website zijn in combinatie met een nieuw abonnement. De toeslag varieert van enkele tientjes tot bijna honderd euro. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Cobra, welkom hier. 

Je kunt, zoals Noordzee aangeeft, altijd een los toestel kopen. Dit staat los van je abonnement. Wanneer je een toestel toe wilt voegen aan je abonnement praat je over een verlenging, dan ga je altijd over naar de Hussel abonnementen die je op onze site kunt vinden en vervallen de huidige voorwaarden/voordelen. 

Wil je deze behouden? Laat je abonnement zo lopen en koop zelf een los toestel. 

Alex, zo'n vraag, er is een abonnement zonder mobiele telefoon, alleen een simkaart, het abonnement loopt over anderhalf jaar af, kan ik voor deze datum een ​​telefoon nemen voor dit abonnement?

Reputatie 7
Badge +24

Alex, zo'n vraag, er is een abonnement zonder mobiele telefoon, alleen een simkaart, het abonnement loopt over anderhalf jaar af, kan ik voor deze datum een ​​telefoon nemen voor dit abonnement?

Hi Ilona, welkom hier. 

Dit is zeker mogelijk. Wanneer een abonnement ouder is dan 3 maanden dan kan er toestel worden toegevoegd en begint je termijn opnieuw. Dit kun je telefonisch regelen via 0800 0402.