Beantwoord

Bestelde abbonnement klopt niet

  • 15 February 2020
  • 30 reacties
  • 297 keer bekeken

Hallo ,

Mijn bestelde abonnement klopt niet.. Ik heb besteld compleet 300 min/SMS + 4Gb . Toestelbetaling 16 euro. 

In de app krig ik maar 2 gb  150 min. . En dan voor 19 euro. 

Hoe wordt dat aangepast ?

 

icon

Beste antwoord door kingsnoopy46 19 February 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Wat je zag is vermoedelijk gebaseerd op informatie van voor 8 oktober. 2Gb en 150 belminuten is een instap abonnement met data. Iets zegt me dat bij jou Compleet voordeel niet is toegepast, als je daar al voor in aanmerking komt. Heb je na 8 oktober verlengd of besteld kan je de dubbele bundel wel vergeten. De prijs kan wel met €5,00 omlaag als er een KPN internet abonnement op hetzelfde adres actief is.

Dat zal lekker zijn dan..  Ik heb een contract afgesloten! ..ook zij moeten zich dan aan houden. Ik ga maandag wel even bellen 🤔

Dat zal lekker zijn dan..  Ik heb een contract afgesloten! ..ook zij moeten zich dan aan houden. Ik ga maandag wel even bellen 🤔

Dat is dus het punt per welke datum heb je het besteld, dat staat los van de ingangs datum, en neem je ook internet en tv af bij KPN.

 

 

 

Per 20-09 .  afgesloten.. . En dan contract getekend onder bepaalde voorwaarden  . Daar zullen ze zich aan moeten houden. Niet mijn probleem dat ze ondertussen hun abonnementen heeft aangepast .. .dat zou lekker zijn😠

20-9 is ruim genoeg voor 8-10, dus je hebt gelijk maar neem je ook Thuis internet af bij KPN? 

Nu gaat mij dat niks aan maar zonder dat deel krijg je waar je op dit moment recht op hebt.

https://www.kpn.com/compleet.htm

Yep heb alles van KPN. .Al mailwisseling gehad, maar ze laten me in de kou staan... Ik laat het er niet bij zitten

Genoeg info voor Webcare om je verder te helpen.

Had je mss “ik heb ook thuis internet van kpn” geselecteerd bij de aanvraag? En dat heb je niet?

Als je dat had geselecteerd dan worden de waarden verdubbeld. Maar als je geen Thuis internet van KPN hebt heb je geen recht op die verdubbeling. (betreft abonnementen afgesloten tot en met 7 oktober).

Zoals al eerder vermeld... Ik had KPN compleet.  Internet telefoon en tv..  En 20-09-2019 een mobiel abbo afgesloten....heb een contract afgesloten . Zij gooien het er op dat ik maar contact moet opnemen met belsimpel

Ik vind zojuist iets meer namelijk dit.

Je komt in aanmerking voor KPN Compleet als je één of meerdere KPN Mobiel abonnementen of een of meerdere KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op jouw adres hebt staan. Let op dat KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019.

Dit vind je op de eerder gelinkte pagina, bij de veel gestelde vragen. Dit zou erop duiden dat je helaas niet meer voor Compleet in aanmerking komt. Dit is in tegenspraak met wat genoemd is over 7 oktober.

Wat de rol van Belsimpel hierin is geen idee.

Volgens kpn heeft belsimpel mij iets beloofd wat niet waargemaakt kan worden... Maar ik heb getekend en wil dus hetgene waar ik voor getekend heb

Bij de huidige Hussel abonnementen kan niet verdubbeld worden. Die zijn er al sinds 8 oktober. Als Belsimpel je na deze datum deze "belofte” had gedaan dan klopt die dus niet. En dan moet je bij Belsimpel zijn en niet bij KPN. Want Belsimpel heeft deze toezegging dan gedaan en niet KPN.

:point_right_tone2: Belsimpel

Ik heb al jaren KPN. .heb dus 20-09 tijdens dat kpn compleet er nog was een mobiel abbo afgesloten onder die voorwaarden 

En dat is na 2 september zoals gesteld bij die veelgestelde vragen🤔🤔

@kingsnoopy46 zelfde verhaal. Alles bij kpn, 2 mobiele abbos Kpn compleet, verdubbeling data. 3e abbo in oktober afgesloten, gebeld en data zouden verdubbeld worden,stond niet op factuur. Nu contact gehad en er is alleen hussel, kpn compleet bestaat niet meer. Info en transparantie is heel ver te zoeken bij kpn

Weet iemand hier of kpn compleet nog bestaat? Het staat nog op de site van kpn maar blijkbaar kun je het niet meer afsluiten?

Weet iemand hier of kpn compleet nog bestaat? Het staat nog op de site van kpn maar blijkbaar kun je het niet meer afsluiten?

Ja en nee, het bestaat enkel voor lopende contracten. Ga je iets veranderen veranderd dat deel ook. Verleng je met mobiel, wordt dat Hussel, en houd  thuis de Compleet voordelen. Anders om hetzelfde verander je het thuis abonnement dan kan dit Hussel inhouden,  maar veranderen de voordelen voor mobiel niet.

Bij @kingsnoopy46 speelt mee of het een verlenging of compleet nieuw is.

Bij jouw @Roger2020 zal mee spelen voor of na 8 oktober.

Hoi @kingsnoopy46 . Jammer om te lezen dat er dingen niet kloppen.

Ik denk dat hierin de bevestigingsbrief leidend is. Wat staat er in het overzicht van jouw order? 

Hoi @kingsnoopy46 . Jammer om te lezen dat er dingen niet kloppen.

Ik denk dat hierin de bevestigingsbrief leidend is. Wat staat er in het overzicht van jouw order? 

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Heb je ook een bevestigingsmail van KPN ontvangen? Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Er staat idd bij “Compleet”. De verdubbelling is dus meegenomen in de genoemde waarden. Maar… heb je (nog) internet Thuis van KPN?

@Erwin... profiel is bijgewerkt

1

 

  1.  
  2.  

 

Zo te zien ben jij met je vaste abonnement op 29-10 overgestapt naar een hussel abonnement. Hiermee komen de zogenaamde compleetvoordelen te vervallen. Je krijgt hier wel hussel voordelen voor terug. Maar daar zit dus geen verdubbeling meer bij. Daar zal dus de verwarring ontstaan zijn.