Bestellen extra mobiel abonnement niet mogelijk?

• 10 januari 2018
  • 19 reacties
  • 1016 keer bekeken

ik ben klaar met kpn, er werken vuile schijnheiligen op de afdeling klantenacceptatie, zij die uitmaken of je een abonnement krijgt of niet.
ik ben klant bij kpn en neem alles af, ook tv thuis en internet thuis, ik heb een aantal abonnementen en wilde er een bij hebben voor mijn kleindochter, maar toen kwam er een medewerker ineens nadat ik de goedkeurig had dat het teruggedraaid is omdat ik een fraudeur ben, stel je eens voor, je bent al klant en betaald al maanden keurig je abonnement en hij zegt dat je een fraudeur bent.
ik ben er helemaal ondersteboven van, ik heb er zelfs een bestaande abonnement voor afgekocht om de weg vrij te maken voor de extra aansluiting.
meneer vond dat ik de aansluitingen die er zijn niet gebruikte, klopt, 2 zijn er voor mijn kleinkinderen die hun prepaid bundel eerst willen opmaken, maar ik betaal toch?
het ligt toch aan mij wat ik ermee doet, als er maar betaald word.

Ik ben er zo kwaad over en op kpn, als dit het beleid van kpn is dan hoef ik er geen klant meer van te zijn, er zijn genoeg andere providers waar ik terecht kan, ik kan geen eens mijn beklaag doen, niemand i er die naar de klant luistert, ik kijk het even aan en ik stop dan alles, ik zal wel door moeten betalen maar dat geeft niet het is niet anders.
Dus mensen kijk uit , kpn heeft een racistisch en onderdrukkend beleid en medewerkers zeggen en schelden je gewoon uit, en omdat ik nu 83 jaar bent word er gewoon gezegd dat ik oud en seniel bent.
pas maar op.

*Admin: titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is

19 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rodenburg10, welkom op het forum! Wat een verhaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier kwaad over bent. Dit is ook absoluut niet de manier waarop onze medewerkers klanten te woord zouden moeten staan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit hoe de vork precies in de steel zit.
Reputatie 7
Om uitgemaakt te worden voor fraudeur is al erg genoeeg, maar het is natuurlijk absoluut verwerpelijk en schandalig als u door een medewerker van KPN als seniel bestempeld wordt.
Ik ga er dan ook vanuit dat er spoedig een medewerker van KPN Webcare zal reageren op dit topic om hier in te duiken.
Reputatie 7
Dit is het topic van/voor Rodenburg10. Beste om het daarbij te laten.
Heb je zelf negatieve, of positieve (!), ervaringen die je wilt delen maak dan een nieuw topic aan. Dan hoef je dat van iemand niet te verstoren. Bovendien zijn het totaal verschillende cases.

*Admin: reactie op verplaatst bericht
PETER G, Als er niemand was die ontevreden was met wat hij heeft, zou de wereld nooit iets beters bereiken. Tevens je meest ontevreden klanten zijn je grootste bron voor verbetering!

Vriendelijke groet, Jeroen. De niet helpende klant voor de claim van mijn gevallen gsm-etje via kpn.
Reputatie 7
Allereerst: ik vind u een heel lieve opa dat u abonnementen neemt voor uw kleinkinderen 🙂 👍🏼

Ten tweede; ik weet niet of Justin vandaag dienst heeft. Webcare is 7 dagen in de week dus hebben ze door de weeks ook nog wel eens een dag of 2 vrij (als ze weekenddienst hebben).
Reputatie 7
maar om eerlijk te zijn vind ik uw eerste zin een beetje raar overkomen, iets van ik vertrouw die man nietIk heb de indruk dat jij dit uitlegd binnen je situatie.
Er zit geen dubbele bodem in. Ik zeg wat ik bedoel: een lieve opa die abonnementen neemt voor zijn kleinkinderen. Punt. Het is wat het is: een vriendelijk compliment.

Waarom leg je het anders uit dan wat er staat?
Reputatie 7
Aangezien ik niet bij kpn werk is dát wantrouwen onterecht 😉
Reputatie 7
Excuses aanvaard hoor. Geen probleem.
Ik ga er van uit dat het opgelost wordt. Maar ook dat heeft natuurlijk even tijd nodig. I.v.m. werktijden (van bv. Justin). Hij zal zeker reageren zodra hij weer werkt. 🙂 (ik heb 'm vandaag nog niet op 't forum gezien)
Reputatie 7
Jeroen. als je ontevreden bent over de KS van KPN; er zijn nog zo'n 15 andere providers.
Reputatie 7
Badge +18
@rodenburg10, wat een verhaal! Ik vind dit niet kunnen, ik hoop dat @Justin_ die desbetreffende medewerker kan opzoeken. Ik vind dat die niet meer de de klantenservice mag werken. Laat hem maar putjes scheppen op de hei! ? (kan die lang zoeken, want er zijn geen putjes op de hei!) Beste rodenburg10, ik hoop met onze steun dat u wat vrolijker voelt. 🤗
Beste Rodenburg en Brand, vervelend dat dit jullie is overkomen, maar mijn beeld van de Klantenservice is toch heel anders. Altijd voorkomend en hun uiterste best doen om storingen op te lossen. Over het algemeen hoor je hier wel klachten, maar die liggen vooral op het technische vlak en af en toe een misverstand. Maar zoals jullie het beschrijven is echt niet mijn ervaring. Da wou ik even kwijt en nu over tot de orde van de dag.

*Admin: deels een reactie op verplaatst bericht
Reputatie 7
Badge +22
Mijn excuses voor de late reactie, Rodenbrug10. Ik heb nu gereageerd op je privébericht. 🙂
Beste @rodenburg10 dit is uiteraard niet de bedoeling hoe iemand van welke afdeling dan ook van de KS U te woord kan en mag staan. Een moderator zal Uw topic oppikken en doornemen. Verder zal hij/zij U contacteren via dit topic.

Dit kan en mag echt niet ! ONBEGRIJPELIJK !
Eerlijk gezegd, zou ik er werkzaam zijn zou ik namens U mijn spierballen gebruiken om eens vreselijk hard op een tafel te beuken.

Groetjes
Dreekuh.
justin, na je eerdere reactie heb ik niets meer gehoord, je gaf aan dat ik naar een kpn winkel moet maar kon mij niet garanderen dat het daar wel zou lukken
ik heb je om een reactie daarover gevraagd maar dat is uitgebleven, ik wil niet voor lul staan in de kpn winkel dus heb ik je gevraagd naar aanleiding van jou laatste reactie om voor mij goed te informeren wat wel kan en wat niet laat eventueel of door jou of door die verschrikkelijke afdeling klantacceptatie een bericht bij mijn gegevens achter zodat zij van de winkel weten waarover het gaat.
Of zijn die beloftes en reacties allemaal gebakken lucht?
peterg.nog steeds zit ik met een hoop vragen en omdat justin het opgepakt dacht ik dat hij mij verder zou helpen, ik ben nu doorverwezen naar de kpn winkel maar ik heb nog steeds geen zekerheid.

maar om eerlijk te zijn vind ik uw eerste zin een beetje raar overkomen, iets van ik vertrouw die man niet
nogmaals ik overweeg nog steeds om de stekker uit alle aansluitingen te halen door de manier van handelen van de medewerkers van kpn.
en nog altijd maak ik nog uit wat voor abonnement ik neem en voor wie, kijk maar na ik betaal elke maand op tijd
het kwam zo bij mij over, ik bedoel er verder niets mee misschien wantrouw ik een ieder die bij kpn werkt gezien wat er gebeurd is en ik geen stap verder ben gekomen
bij deze mijn oprechte excuses, maar hopelijk begrijp je mijn frustraties ik hoop alleen maar dat justin er nog iets van kan maken anders neem ik afscheid van kpn en moet waarschijnlijk de rest van de looptijd wel doorbetalen, dat zal ik dan gewoon doen,
Bestellen extra mobiel abonnement niet mogelijk?
PETER G, Met dat antwoord van jou kan je ook niets, De case gaat ook om onbeschoft te worden behandeld! Blijkbaar wilt u dat delen in verschillende cases. De aankomende gesprekken worden vanaf nu door mij opgenomen met een App en ik ga dat zeker delen! Bewijs? Dan krijg je bewijs

Reageer