Beantwoord

Bestellen zakelijk abbonement met nexus 6P

• 27 januari 2016
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om een Huawai nexus 6p telefoon met minimaal 64 gb uit te kiezen wanneer ik een zakelijk abbonement verleng? Ik zie dat ik het wel kan doen bij coolblue, maar niet op de kpn site. Ik kan bij coolblue niet zien of het om een zakelijk of particulier abbonement gaat.

Mvg.

Hessel

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 28 januari 2016, 00:48

Hoi,

KPN biedt de 6p zelf niet aan. De abonnementen zijn bij Coolblue standaard voor consumenten maar misschien is er wel een zakelijke mogelijkheid, want ook als bedrijf zijn er verschillende mogelijkheden bij Coolblue.

Anders is Sim-Only + Losse telefoon nog een optie.

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

KPN biedt de 6p zelf niet aan. De abonnementen zijn bij Coolblue standaard voor consumenten maar misschien is er wel een zakelijke mogelijkheid, want ook als bedrijf zijn er verschillende mogelijkheden bij Coolblue.

Anders is Sim-Only + Losse telefoon nog een optie.

Robin
Wel raar dat kpn deze telefoon niet aanbiedt aangezien het door meerdere deskundigen en consumentensites als beste telefoon van 2015 wordt aangemerkt. Is hier een reden voor?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dat heb ik me inderdaad ook afgevraagd. Het schijnt een geweldige telefoon te zijn, terwijl KPN alleen de Nexus 5x aanbiedt. Echter waren de vorige Nexus telefoons ook niet bij KPN.
Inmiddels is de Nexus 6p al een poosje uit, en verwacht ik niet meer dat de telefoon bij KPN komt.

Robin

Reageer