Beantwoord

bestelling

  • 25 September 2020
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb gister een telefoon besteld. 
Ik wil graag kijken wanneer die binnenkomt maar als ik naar mijn bestelling volgen ga zegt ie steeds dat t maximaal een uur duurt, maar het duurt al een dag..

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 September 2020, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Indy naberman ,

Ol de site staat inderdaad 1 uur, maar in de praktijk duurt het vaak ongeveer 24 uur. 
 

In die tijd wordt er gecontroleerd op het door jou gewenste toestel op voorraad is. En verder wordt er mogelijk een BKR-check uitgevoerd als  je het toestel niet direct betaald. (Die check is vanaf een lening van 250 euro.) 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Indy naberman, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, dank je wel hiervoor. :relaxed: Is het inmiddels gelukt om jouw bestelling te volgen, dan wel in ontvangst te nemen? Mocht dat nog niet gelukt zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer