Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Hallo, Ik heb afgelopen avond een bestelling van een Huawei P Smart, Black gedaan, nu heb ik de verkeerde tellefoon besteld, Ik zou de bestelling daarom graag willen annuleren, kunt u mij daarbij helpen?.

M.V.G. R.M.Krimpmann.
icon

Beste antwoord door huistijger 19 April 2019, 05:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
hallo @R.M.K.
Bestellingen kunnen niet tegengehouden worden.
Zodra een bestelling geplaatst is wordt het proces gestart.
Wel kun je de bestelling weigeren zodra de post hem komt bezorgen.
Je kunt hem ook aannemen en binnen 14 dagen retourneren.
'tIs wel verstandiger om even contact op te nemen met 0800 0402.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @R.M.K., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het hangt een beetje af van in welke fase van het proces de bestelling zit.. Je kan het volgen via de website mijnbestelling. Is er al een leverdatum bekend, kunnen we hem helaas niet meer annuleren. Dan kan je hem aan de deur weigeren (de order wordt dan alsnog geannuleerd). Je kan hem ook, zoals hierboven ook al omgeschreven is, binnen 14 dagen retour sturen (wel langere afhandeltijd, dus minder snel nieuwe bestelling mogelijk).

Is de leverdatum nog niet bekend, kan je het beste even met 0800-0402 contact opnemen of via de LiveChat functie. Zij kunnen je doorverbinden met de juiste afdeling, en eventueel ook meteen de juiste bestelling plaatsen ;)

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!

Reageer