Beantwoord

Bestelling betaald maar geannuleerd door KPN

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 642 keer bekeken

Hoi, ik heb 24/09 een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement en telefoon waarvoor ik €480,- moest bij betalen. Dat heb ik gedaan, alleen was de bestelling geannuleerd. Ik heb toen gebeld en een nieuwe bestelling gedaan en dat was allemaal goed gegaan.

Alleen is nu mijn vraag wanneer ik ongeveer het geld terug kan verwachten van de vorige bestelling? De medewerker die ik aan de telefoon had (die mij overigens heel goed heeft geholpen en waar ik een heel leuk gesprek mee had, dus dikke kudos) zei dat dat ongeveer 5 werkdagen kan duren. Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 October 2019, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @IlseV, welkom! Dat klopt helemaal! Vanaf het moment dat de annulering geregistreerd wordt, gaan deze vijf werkdagen lopen. Ik verwacht dus dat je in de loop van deze week je geld terugkrijgt. Heb je het vrijdag nog niet, wil je het dan laten weten? Als je daarbij dan meteen je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik met je mee.
Oké dan wacht ik het nog even af. Bedankt voor de info!
Reputatie 7
Badge +30
Yes, geen probleem!
Reputatie 7
Badge +30
Heb je het inmiddels binnen, @IlseV? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?
Yes! Het is terug gestort. Ik las allemaal horrorverhalen hier over dat het soms maanden duurt dus vandaar dat ik het even navroeg🙂. Maar geen reden tot paniek dus. Dank je!
Reputatie 7
Badge +30
Haha helemaal goed 🙂