Beantwoord

Bestelling bezorgen op ander adres

  • 11 March 2019
  • 1 reactie
  • 1284 keer bekeken

Hi Cindy,

Hopelijk alles goed. Ik weet dat ik reageer op een oud topic, dus ik hoop dat dit nog gelezen word.
Ik heb zojuist een halfuur met jouw collega aan de telefoon gehad om mijn abonnement bij jullie te verlengen. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en heeft wilde ik mijn bezorgadres naar mijn werkadres wijzigen, omdat ik deze week niet thuis ben en vrijdag op vakantie ga. Dit was niet mogelijk.

Kan iemand mij bellen / mailen om dit alsnog in orde te maken, zodat ik morgen mijn nieuwe toestel heb.

Bedankt alvast - groet,

Nic

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 March 2019, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @nkuhne2, welkom! We kunnen alleen leveren op het bij ons bekende contractantadres of een afhaallocatie (PostNL of een KPN winkel). Je reageerde op een wat ouder topic, maar dit is zoals het op dit moment geldt. Heb jij een bestelling gedaan bij mijn collega uiteindelijk? Je kunt anders alsnog online verlengen via onze website. Daar kan je dan aangeven dat je het toestel bij een PostNL pick up point op wilt halen.

Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten? In ieder geval vast een fijne vakantie gewenst!