Beantwoord

Bestelling niet kunnen ontvangen wegens foutieve geboortedatum

  • 24 September 2021
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Bestelling niet kunnen aannemen omdat vlgs bezorger geboortedatum op contract niet overeenkwam met mijn IDkaart. Contact met Kpn gezocht; wachttijd 12 minuten! (a 100c per minuut) Ik had een prepaid, overgestapt naar sim only. Kan geboortedatum in mijn account niet vinden/wijzigen. Iemand tips?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 September 2021, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @BCMuw ,

Je hebt het verkeerde telefoonnummer gebeld. Bel niet met een commercieel doorverbindnummer (0900 of 0906) 

 

Dit kun je het beste toch via de telefoon of de chat regelen. 

KPN is gratis te bereiken via 0800-0402.

(doordeweeks van 8.00 tot 20.00, op zaterdag van 8.00 tot 17.00)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Dankjewel voor de reactie.

Chat en andere nummer geprobeerd. 14 wachtenden voor u... ik probeer het morgen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BCMuw, welkom hier. 

Wat ontzettend jammer dat je geboortedatum niet klopte. 

Is het inmiddels gelukt via de telefonische klantenservice? 0800 0402.